با تعطیلی شرکت رفسنجان دارو، ۶۰ نفر بیکار می‌شوند

نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس خواستار حمایت همه مسؤولان برای جلوگیری از تعطیلی شرکت رفسنجان دارو و بیکاری ۶۰ نیروی شاغل در آن شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، حجت الاسلام”حسین جلالی” در خصوص مشکل شرکت رفسنجان دارو اظهار کرد: شرکت رفسنجان دارو علی‌رغم اینکه برند خوبی است و بهترین داروها را تولید می‌کند، اما متأسفانه در شهرستان ناشناخته است.

وی عنوان کرد: طی دوران فعالیت این شرکت، تولیدات آن به سراسر کشور و حتی خارج از کشور صادر می‌شود، اما متأسفانه اکنون با مشکلی که با بانک رفاه پیدا کرده، در حال تعطیلی است.

جلالی تصریح کرد: انشاءالله با همراهی فرماندار، امام جمعه و مجتمع مس رفسنجان تلاش می‌کنیم و نخواهیم گذاشت رفسنجان دارو به زمین بخورد و تعطیل شود. از بانک هم خواستیم فرصت دهد ما مسؤولان شهرستان کمک کنیم تا این مشکل حل شود.

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس با اشاره به اینکه این شرکت داروسازی در در جنوبشرق بی‌نظیر است و دستگاه‌هایی با تکنولوژی روز دنیا دارد، ادامه داد:  دستگاه تولید کرم، پماد و ژل شرکت هم آماده است اما به دلیل کمبود منابع هنوز به مرحله تولید نرسیده که اگر به مرحله تولید برسد اشتغال خوبی ایجاد می‌کند.

وی عنوان کرد: نباید بگذاریم شرکت به تعطیلی کشیده شود و ۶۰ نفر بیکار شوند و چراغ ۶۰ خانواده خاموش شود.

جلالی با اشاره به اینکه دادستان هم در جریان مشکل این شرکت قرار گرفته، ابراز امیدواری کرد با همکاری بانک مربوطه و مساعدت مسؤولان از تعطیلی کارخانه و بیکاری این نیروها جلوگیری شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73556
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.