۶ ورودی و ۳ خروجی؛ بازار داغ نقل و انتقالات گل‌گهر سیرجان

بررسی آخرین وضعیت نقل و انتقالات گل‌ گهر سیرجان نشان می‌دهد ۳ بازیکن از این تیم جدا شدند و ۶ بازیکن به طور رسمی جمع آبی‌های سیرجانی پیوستند.

گل گهر سیرجان در فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر با این که امید زیادی به کسب سهمیه آسیایی داشت، با اتمام بازی‌ها در جایگاه پنجم قرار گرفت.

پس از پایان یک فصل پر فراز و نشیب، آبی‌های سیرجانی با امیر قلعه نویی سرمربی این تیم تمدید کردند تا ژنرال که حالا ۳ ماه محرومیت هم در کارنامه دارد، فصل جدید در سیرجان باشد.

مهم ترین خروجی گلگهر را می‌توان علیرضا ابراهیمی نام برد. بازیکن تاثیر گذار گلگهر که سرانجام راهی پرسپولیس شد.

علیرضا حقیقی کم فروغ و مهرداد بشاگردی دو سنگربان فصل قبل گل گهر نیز از این تیم جدا شدند تا اکبر منادی از سایپا و محسن فروزان از فولاد قهرمان جام حذفی، سنگربان‌های جدید قلعه نویی باشند.

دیگر بازیکن ورودی به گل گهر یک بازیکن کرمانی است. مهدی تیکدری بازیکن جوان و خوب فصل قبل تراکتور که حالا با دعوت به تیم ملی توانایی‌های خود را ثابت کرد.

تکیدری تنها بازیکن ورودی از تراکتور به گل‌گهر نبود. محمدرضا خانزاده، مدافع فصل گذشته‌ی تراکتور نیز به گل گهر سیرجان پیوست.

ساسان حسینی، مهاجم فصل پیش نفت مسجدسلیمان و بهترین گلزن این تیم نیز فصل آینده در گلگهر بازی می‌کند.

حسین نخود‌کار از سایپا که سابقه بازی در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان را دارد به‌عنوان سهمیه زیر ۲۱ سال به گل‌گهر پیوست.

استان کرمان فصل آینده ۲ نماینده در لیگ برتر و ۳ نماینده در لیگ یک فوتبال کشور دارد که به مرور گزارش‌هایی از آخرین وضعیت این تیم‌ها در کرمان‌نو مشاهده می‌کنید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75455
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.