اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان پاستور بم

کرمان نو- طی مراسمی دو عدد ویلچر و ۳۰ پایه سرم با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از طرف انجمن حمایت از کودکان کار به بیمارستان پاستور بم اهدا شد.

به گزارش کرمان نو، مدیر انجمن حمایت از کودکان کار بم روز دوشنبه در حاشیه این مراسم گفت: این وسایل براساس نظرسنجی که از بیمارستان انجام شده بود مبنی بر کمبود ویلچر و پایه سرم تهیه و در راستای کمک به بیماران بستری در بخش کرونا تحویل بیمارستان‌ پاستور بم شد.

خانم نرگس افشاری‌پور بیان کرد: این انجمن در این روزها که مردم با شیوع بیشتر ویروس کرونا درگیر هستند برای خانواده های در معرض آسیب که مبتلا به کرونا شده اند سبد کالا تهیه میکند تا این افراد از منزل بیرون نروند و زنجیره انتقال کمتر شود .

بم در شیب نزولی پیک پنجم قرار دارد

در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بم بیان کرد:با تدابیر اندیشیده شده و هدایت‌های مقام معظم رهبری و همچنین مصوبات ستاد کرونا و دستور ویژه ریاست جمهوری مبنی بر اینکه تمام اقدامات دولت در جهت مبارزه با ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش بیشتر این ویروس قرار گیرد خوشبختانه این شیب صعودی در بسیاری از نقاط کشور به حالت نزولی تبدیل شده است.

دکتر محسن رجایی توضیح داد:با زحمات کادر درمان در بیمارستان پاستور بم و همچنین حرکت جهادی همکاران ما در تسریع امر واکسیناسیون و رعایت پروتکل بهداشتی توسط شهروندان ،در شهرستان بم زودتر از آنچه فکر می‌کردیم قله پیک پنجم را رد کرده‌ایم و در شیب نزولی مبتلایان این بیماری قرار داریم.

به گفته او انتظار می رود با رعایت بیشتر مردم تعداد موارد مبتلای کنونی نیز کم شده و زنجیره انتقال شکسته شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بم ادامه داد: برگزاری مراسم ها، دورهمی های خانوادگی و قرار گرفتن در فصل برداشت خرما باعث می شود این روند همچنان ادامه پیدا کند و سرعت لازم در کاهش بیمار را نداشته باشیم.

او ضمن تقدیر و تشکر این اقدام خداپسندانه انجمن حمایت از کودکان کار تصریح کرد: این همراهی و همدلی مردم به همکاران ما انرژی مضاعف می دهد زیرا هر بار کوچکی که از سیستم بهداشت و درمان برداشته شود باعث قوت قلب و تقویت روحیه کادر بهداشت و درمان می شود.

دکتر رجایی افزود: فرهنگ مشارکت و کمک به دیگران باید بیش از پیش در جامعه نهادینه شود تا در مواقع بحرانی به همدیگر کمک کنیم

او اظهار داشت: انجمن کودکان کار در طول سال همکاری بسیار خوبی با مددکاری بیمارستان پاستور دارند و بار سنگینی از دوش بیمارستان برمیدارد.

به گزارش کرمان نو انجمن حمایت از کودکان کار بلافاصله بعد از زلزله سال ۸۲ در بم شکل گرفت و بیش از ۶۰۰ خانواده را آموزش و حمایت می کند همچنین بیشتر حمایت های این انجمن به سمت کودکان آسیب دیده رفته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75731
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.