انبار نفت شهید احمدی روشن کرمان به شبکه ریلی کشور متصل خواهد شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان در دیدار با استاندار کرمان گفت: با اتصال انبار نفت شهید احمدی روشن کرمان به شبکه ریلی کشور، ضریب انتقال سوخت مایع افزایش می‌یابد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان، سیدباقر نورالدینی با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ‌گونه کمبودی در راستای تامین فرآورده‌های نفتی در سطح استان وجود ندارد، افزود: کاهش تردد نفتکش‌های جاده‌ای، تسهیل و تسریع در حمل فرآورده‌های نفتی و همچنین افزایش پایداری توزیع سوخت از مهمترین مزیت‌های اتصال این انبار نفت به شبکه ریلی کشور به شمار می‌رود.

نورالدینی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به فعالیت ۲۷۶ جایگاه عرضه سوخت در استان کرمان، گفت: تعداد ۴۳ جایگاه دیگر نیز با انجام مطالعات اقتصادی، جانمایی لازم، ضرورت‌های عملیاتی و صدور مجوز و موافقت‌نامه اصولی احداث، در حال راه‌اندازی است که نیاز استان با بهره‌برداری از این جایگاه‌ها در سوخت‌رسانی به شهروندان تامین می‌شود.

استاندار کرمان نیز ضمن تاکید بر پیگیری‌های لازم در خصوص اجرای هر چه سریعتر این طرح، از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه مسئولان و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان در زمینه پیشبرد اهداف شرکت و همچنین سوخت‌رسانی مطلوب به شهروندان تشکر و قدردانی به عمل آورد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77348
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.