پلمب یک تالار پذیرایی در راور| عوامل برگزاری جشن عروسی مختلط احضار شدند

یک تالار پذیرایی در راور به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات و شئونات اسلامی و تخلفات بهداشتی پلمب شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، براساس گزارش پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان راور ضمن رسیدگی به پرونده برگزاری جشن عروسی مختلط در شهرستان راور، یک تالار پذیرایی با حضور معاون دادستان راور، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و نماینده اداره بهداشت به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات و شئونات اسلامی و تخلفات بهداشتی پلمب شد و عوامل برگزاری جشن عروسی مختلط احضار شدند.

استوار زاده، معاون دادستان راور گفت: با توجه به گزارشات مردمی، نگرانی‌های منتقل شده از سوی اقشار مختلف مبنی بر برگزاری مراسم جشن و عروسی مختلط در یک تالار، موجب شد تا عوامل انتظامی با دستور قضایی، تحقیقات لازم را در این خصوص انجام دهند.

او افزود: تالار‌های پذیرایی فقط مجاز به برگزاری مراسم به صورت مجزا بوده و برگزاری هر نوع مراسم مختلط ممنوع است که در صورت مشاهده برخورد قانونی خواهد شد و پروانه کسب متخلفان باطل می‌شود.

این مقام قضایی در ادامه بیان کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی، زیر پا گذاشتن موازین شرعی بوده و از نگاه قانونی نیز جرم محسوب شده و دادستانی بدون اغماض و مماشات با متخلفان برخورد خواهد کرد.

او در ادامه افزود: برای پیشگیری از تخلفات، به کلیه تالار‌های سطح شهر اعلام شده که طبق قوانین جاری و شئونات اسلامی و براساس شرع و عرف در مراسمات، مسائل دینی و شرعی و بهداشتی را رعایت کنند.

استوار زاده تاکید کرد: افرادی که زمینه بیماری و فساد را در جامعه ایجاد می‌کنند انتظار نداشته باشند تا با آن‌ها مماشات شود؛ چرا که مجازات عوامل برگزار کننده چنین اقدام ناپسند و خارج از عرف، باید سنگنین‌تر از حاضران در آن مراسم باشد.
معاون دادستان راور در ادامه بیان کرد: مهم ترین و نخستین نهاد اجتماعی خانواده است که شکل دهنده جامعه است به همین سبب انتظار می‌رود، افراد مختلف نسبت به سلامت رفتاری، اخلاقی، معنوی و همچنین جسمانی اعضای مختلف خانواده خویش حساسیت و دقت توأمان داشته باشند.

او گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال تغییر سبک زندگی مردم و گرایش آن‌ها به فرهنگ غرب هستند؛ بنابراین نباید شادی سالم خانواده که امری ضروری و لازم است بهانه و دستاویزی برای ورود شیوه‌های غلط، غیراخلاقی، زشت، انحرافی و آغشته به رفتار‌های غیرشرعی شود.

استوارزاده بیان کرد: دادستان، نقش مدعی العموم را در جامعه دارد و به همین منظور هدف ما سلامت جامعه در ابعاد مختلف است و فرزندان ما آینده سازان جامعه و کسانی هستند که در روزگاران بعد در جایگاه‌های مختلف باید تصمیم گیری کنند از این رو نباید اجازه دهیم اندیشه و سلامت آن‌ها در معرض تهدید و خدشه قرار گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=79955
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.