امام جمعه جیرفت: به مشکلات کارگران شهرداری رسیدگی شود

امام جمعه جیرفت گفت: رسیدگی به امور و مشکلات کارگران شهرداری باید جزو اولویت شهردار و اعضای شورای شهر باشد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت در دیدار اعضای شورای اسلامی و شهردار جدید جیرفت گفت: آنچه برای مردم مهم است، اقدامات شهردار از لحظه معارفه به بعد است و آحاد جامعه منتظر تحول در امور شهری با کار جهادی و مخلصانه هستند.

او افزود:رسیدگی به امور و مشکلات کارگران شهرداری باید جزو اولویت‌ها باشد.

حجت الاسلام تارم تصریح کرد: شهردار بیش از دیگر مسئولان با مردم سر و کار دارد و باید وحدت‌گرایی را به عنوان یکی از مولفه‌های تقویت آرامش در جامعه و لازمه موفقیت شورا و شهرداری مد نظر قرار دهد.

امام جمعه جیرفت گفت: پشتیبانی یکپارچه شورا از شهردار منتخب به رغم نظرات متفاوت، بیانگر فرهیختگی، دلسوزی و تعهد این مجموعه برای توسعه شهر است.

حجت الاسلام تارم اظهار کرد: اتحاد ایجاد شده در شرایط کنونی شایسته تقدیر است و شهردار باید تمام همت خود را برای اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر به کار بگیرد.

محمود معناصری، شهردار جیرفت در این نشست گفت: کار بی منت و تلاش برای خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار قرار خواهم داد.

او افزود: مردم جیرفت، سرنوشت شهر را به دست هفت نفر شورا سپرده اند و از این رو شهردار و شورای شهر تلاش بی وقفه برای توسعه شهر را وظیفه خود می‌دانند.

معناصری تصریح کرد: به تمام مردم قول می‌دهم شهرداری را وارد هیچگونه حاشیه‌ای نکنیم و تمام تلاش خود را حول محور وحدت متمرکز کنیم.

شهردار جیرفت گفت: کار عمرانی را از گلزار شهدا شروع کرده ایم و تحول شهر در آینده‌ای نزدیک محسوس خواهد بود.

شهردار جیرفت تصریح کرد: مهربانی با مردم، دوری از فساد و کار جهادی سه مطالبه اصلی هر شورای شهر از شهردار منتخب است و تا لحظه‌ای که شهردار باشم با جدیت و انگیزه کار خواهم کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80013
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.