استاندار کرمان:


کرمان در جذب اعتبار مشکل ندارد؛ ۱۲۰هزار میلیارد تومان طرح روی میز استانداری

استاندار کرمان گفت: مشکل جذب اعتبار نداریم و هم اکنون حدود ۱۲۰ هزار میلیارد تومان طرح برای استان داریم که اگر منابع لازم اختصاص یابد و اگر گرفتار بروکراسی اداری نشویم تا سال آینده آنها را به مرحله اجرا می رسانیم.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “علی زینی وند” صبح امروز پنج‌شنبه یازدهم آذرماه در دیدار مدیر امور نظارت و حقوقی پست بانک کشور با وی گفت: اگر سهم هر استان از صندوق توسعه ملی مشخص و به مدیران ارشد استان ها اعلام شود، می‌توانیم طرح های مهم را از این طریق تامین مالی کنیم، احتمالا سال آینده این مشکل رفع می‌شود.

استاندار کرمان در ادامه سخنانش گفت: اگر دستوری بدهم و مدیری بدون توجیه قانونی از انجام آن سر باز زند، با وی برخورد خواهم کرد.

وی در ادامه بر لزوم تامین مالی مشاغل خانگی توسط بانک‌ها تاکید و تصریح کرد: در حال حاضر ۱۷ هزار پرونده اشتغال خرد روستایی در استان آماده کرده‌ایم.

زینی‌وند تصریح کرد: با توجه به مسائل تورمی و نوسانات نرخ ارز، بانک‌ها در دادن تسهیلات به طرح‌ها در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، “مقصودی” مدیر امور نظارت و حقوقی پست بانک کشور نیز گفت: بیشتر خدمات پست بانک در حوزه اشتغال خرد و روستایی هستند و به دلیل پراکندگی استان هزینه خدمات پست بانک در کرمان بیشتر از استان‌های دیگر است.

به گزارش ایسنا، “حمیدرضا گنجعلیخانی” مدیر امور شعب پست بانک استان کرمان نیز در این دیدار گفت: در استان کرمان ۱۶۶ خودپرداز، ۲۸۸ باجه روستایی و ۳۵۲۱ دستگاه کارت خوان روستایی داریم.

وی ادامه داد: تاکنون با دادن حدود ۱۷۲ میلیارد تومان تسهیلات زمینه اشتغال برای ۲۱۵۵ فراهم کرده‌ایم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80824
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.