کلنگ زنی ۱۵۰ واحد مسکونی در رفسنجان

کلنگ احداث ۱۵۰ واحد مسکونی کمیته امداد امام خمینی (ره) به همت خیران در رفسنجان بر زمین زده شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، صبح امروز مراسم کلنگ زنی احداث ۱۵۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد رفسنجان با حضور مدیر عامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد، رئیس کمیته امداد استان  کرمان و جمعی از مسئولان رفسنجان برگزار شد.

یحیی صادقی، رئیس کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه در شهرستان رفسنجان، حدود ۲۵۷ خانواده تحت حمایت کمیته امداد در حال حاضر فاقد مسکن هستند که با احداث این پروژه ، مشکل ۱۵۰ خانواده حل می‌شود، گفت: حل مشکل  ۱۰۷ خانواده باقی مانده نیز در دستور کار گذاشته شده است و طی ۲سال آینده مشکل مسکن محرومان در شهرستان رفسنجان به کلی حل می شود.

او افزود: در سطح استان کرمان، تعداد بسیار زیادی خانواده وجود دارند که فاقد مسکن هستند؛ بنابراین باید از ظرفیت‌های مختلف استفاده کنیم.

صادقی بیان کرد: در شهرستان رفسنجان با توجه به نگاه خوب خیران و با وجود درآمد‌های اقتصادی کمیته امداد از اموال و املاکی که موجود هست، اولویت را به مسکن داده ایم و در این مسیر از مشارکت خیران نیز بهره برده ایم.

او تصریح کرد: پروژه‌ای که امروز در رفسنجان کلنگ زنی شد، پروژه ۱۵۰ واحد مسکونی هست که عمدتا برای خانواده‌های بی سرپرست در نظر گرفته شده است که بخش عمده اعتبار این پروژه از سوی خیران تامین می‌شود؛ البته مسئولان محلی نیز در این اقدام خیرخواهانه حضور دارند و مشارکت می کنند.

صادقی در ادامه  اظهار امیدواری کرد تا یک سال آینده همزمان با سومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تمامی پروژه‌های کمیته امداد شهرستان رفسنجان  به بهره برداری برسد.

او تصریح کرد: قرار است در دومین سالگرد شهادت سردار  شهید سلیمانی، چندین پروژه کمیته امداد در استان کرمان  افتتاح شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81636
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.