نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان:


آموزش و پرورش کانون اصلی تغییر و تحول در جامعه است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در دیدار وزیر آموزش و پرورش با وی گفت: آموزش و پرورش کانون اصلی تغییر و تحول در جامعه است.

به گزارش کرمان نو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی گفت: مسئولیت در آموزش و پرورش بسیار مهم و حساس است و یکی از مهمترین وزارتخانه ها در جهت کار و مسئولیت این وزارتخانه است.

وی افزود: آموزش و پرورش سه مقوله مهم و حساس دارد، اول این که گذرگاهی است که هر کسی برای ورود به دانشگاه و جامعه از مسیر آن باید عبور کند، شایسته است کیفیت فعالیت های تربیتی و آموزشی ارتقا یابد، هر چند همه، سال ها زحمت کشیده اند اما هنوز می توان کیفیت تعلیم و تربیت را بالاتر برد.

امام جمعه کرمان اظهار داشت: نکته دوم تربیت است، زمانی همه تعلیم ها اثربخش است که در سایه تربیت باشد، جایگاه تربیت در اسلام بسیار رفیع است که باید جدی تر در این زمینه کار و برنامه ریزی شود.

علیدادی سلیمانی گفت: معیار انقلابی بودن، ولایت فقیه است، اگر آموزش و پرورش دارای تعلیم و تربیت ویژه انقلابی باشد می تواند کشور را اداره و متحول کند، هر کدام از سیستم های کشور که ضعف دارند باید سراغ تقویت آموزش و پرورش بروند، همه دستگاه ها باید به آموزش و پرورش کمک کنند چرا که این دستگاه کانون اصلی تغییر و تحول در جامعه است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82773
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.