رفع تصرف بیش از ۵۱ هکتار از اراضی ملی در سیرجان

رئیس بنیادمسکن سیرجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۵۱ هکتار از اراضی ملی متعلق به بنیاد مسکن در سیرجان رفع تصرف شده است.

بهنام سلاجقه، رئیس بنیادمسکن شهرستان سیرجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۵۱ هکتار از اراضی ملی متعلق به بنیاد مسکن به ارزش ۱۰۲ میلیارد تومان در شهرستان سیرجان خلع ید و رفع تصرف شده است.

او ضمن قدردانی از همراهی و همدلی رئیس دادگستری استان، رئیس شورای تامین، دادستان و فرماندهی نیروی انتظامی سیرجان در رفع تصرف اراضی شهرستان می گوید:صبح امروز به منظور اجرای مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال استان و حسب دستور قضایی، ۴۲ هکتار از اراضی ملی و دولتی محدوده طرح هادی روستای چاه قوسکی از توابع بخش مرکزی این شهرستان به ارزش ۸۴ میلیارد تومان باز پس گرفته شد.

به گفته رئیس بنیاد مسکن شهرستان سیرجان بستر زنجیریه تولید مسکن از مرحله واگذاری تا صدور سند مالکیت در روستای چاه قوسکی تامین است و متقاضیان دریافت زمین و تسهیلات بهسازی مسکن روستایی بلند مدت و کم بهره می توانند با تضامین ساده از جمله سفته زنجیره‌ای به بنیاد مسکن سیرجان مراجعه کنند.

او با هشدار به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به تصرف غیرقانونی و ساخت و ساز بنا در زمین‌های ملی و دولتی می‌کنند، گفت: با هر گونه دخل و تصرف در اراضی ملی به صورت قاطع برخورد می‌شود و کوچک‌ترین اغماضی نخواهیم داشت؛ بنابرابن متصرفان قبل از هر گونه رفع تصرف  از سوی بنیاد مسکن، خودشان نسبت به رفع تصرف و جمع آوری آثار تصرف اقدام کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83192
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.