چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به صورت همزمان در استان کرمان برگزار می‌شود

مدیرکل ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در استان کرمان به صورت همزمان با سراسر کشور خبر داد.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در استان کرمان به صورت همزمان با سراسر کشور خبر داد.
به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، محمدرضا علیزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره چهاردهم هنرهای تجسمی فجر همزمان در تهران و ۳۰ استان کشور از روز جمعه ۱۵ بهمن‌ماه با حضور هنرمندان در بخش طوبای زرین و سایر بخش‌های پیش‌بینی شده آغاز به‌کار می‌کند اظهار داشت: این جشنواره از تاریخ ۱۵ تا ۳۰ بهمن ماه در کرمان برگزار می‌شود

علیزاده افزود: به همین مناسبت نمایشگاهی از آثار منتخب هنرمندان تجسمی استان کرمان از جمعه ۱۵ بهمن ماه در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان تحت عنوان “تجسم هنر” به مدت ۱۵روز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه شامل مجموعه‌ای از آثار علی رشیدی، کریم‌اله خانی، ناصر عرب‌پور، مهدیه دهقانی، سهیلا منصوری، هانیه فیروزآبادی، سیدجواد مهدوی، علیرضا مهدی‌زاده، سعید کارآمد و عباس افضلی ننیز و به مدیریت هنری سلاجقه رئیس دانشکده هنر و رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان برنامه‌ریزی و تدارک دیده شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: اختتامیه چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در کرمان نیز با تقدیر و تکریم از فعالان هنرهای تجسمی پیش‌بینی شده است.

به گزارش تسنیم و طبق اعلام دبیرخانه چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی کشور، تعداد ۴ هزار و ۳۴۵ هنرمند ۱۰ هزار و ۸۶۲ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند که آثار نقاشی، عکاسی و گرافیک در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند و از این تعداد شرکت‌کنندگان آقا هزار و ۷۸۵ نفر و تعداد شرکت کنندگان خانم ۲ هزار و۵۶۰ نفر هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84610
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.