۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان پروژه محرومیت زدایی در رودبار جنوب افتتاح شد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از افتتاح ۳۸ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در رودبار جنوب خبر داد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از افتتاح ۳۸ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در رودبار جنوب خبر داد.
به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، سردار حسین معروفی صبح امروز در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی رودبارجنوب به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مایه عزت و شرف اسلام و عزت و بزرگی ملت ایران بوده و خداوند را به واسطه پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی و هوشمندی ملت ایران در حراست و حفاظت از این انقلاب شکرگزار هستیم.

وی با بیان اینکه مردم ما بیش از ۴۰ سال در برهه‌های مختلف پای انقلاب و نظام ایستاده و این برگ زرین را در پرونده خود ثبت و ضبط کرده‌اند گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ۳۸ پروژه در شهرستان رودبار جنوب افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به افتتاح ساختمان ناحیه مقاومت بسیج رودبار به متراژ ۴۰۰ متر با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان گفت: امروز ۳۰ واحد مسکن مددجویی به صورت مشترک با کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعتبار ۷ میلیارد تومان نیز در رودبار جنوب به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه ۳ پایگاه مقاومت بسیج در سه منطقه با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان، آبرسانی به چهار روستا با اعتبار ۲ میلیارد تومان و اهدای ۲۰ سری جهیزیه با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان از دیگر افتتاح دهه فجر انقلاب اسلامی در رودبار است عنوان کرد: ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان مجموع اعتبار این پروژه‌ها است.
معروفی با اشاره به اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) این موضوع را تا زمان نیاز در منطقه دنبال می‌کند افزود: اولویت‌های استان در حوزه‌های مختلف از جمله آب، بهداشت، اشتغال، مسکن و غیره مشخص است.

وی با بیان اینکه اولویت‌های جنوب استان کرمان به دلیل وقوع سیل مشخص بوده و پیگیری حل مشکلات مردم در کنار مسئولان هستیم گفت: هم در بحث ترمیم، اصلاح، تقویت و ایجاد سیلبندها و ترمیم جاده‌ها و پل‌ها و غیره در کنار مسئولان استان هستیم تا بخشی از مشکلات مردم برطرف شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84901
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.