اختصاص ۲۰ هکتار زمین برای احداث اردوگاه دانش آموزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از اختصاص ۲۰ هکتار زمین برای ساخت اردوگاه دانش آموزی شهید سلیمانی خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از اختصاص ۲۰ هکتار زمین برای ساخت اردوگاه دانش آموزی شهید سلیمانی خبر داد.
به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، رضا رضایی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب انقلاب اسلامی است، گفت: حاج قاسم یک مجاهدِ عارف و با بصیرت بود که در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، نظامی و امنیتی بین کشور‌های اسلامی و در منطقه نقش آفرینی کرد.

به گفته او قانون اساسی ما ویژگی‌هایی را برای تربیت انسان‌های تراز انقلاب اسلامی در نظر گرفته که می‌توان گفت حاج قاسم سلیمانی یک مثال عینی خوب و در تراز انقلاب اسلامی و تربیت یافته بر اساس قانون اساسی است.

رضایی بر لزوم بهره‌مندی از تفکرات شهید سلیمانی با استفاده از وصیت نامه، یادداشت‌ها و سخنرانی‌های این شیهد بزرگوار تاکید کرد و گفت:مکتب حاج قاسم سلیمانی باید با استفاده از ابزار‌های هنری به دنیا شناسانده شود و ترویج این مکتب در جامعه و مدارس ضرورتی انکار ناپذیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به راه اندازی راهیان نور مرقد مطهر شهید سلیمانی در کشور گفت: احداث اردوگاه کشوری شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان ضرورتی انکار ناپذیر بود که به خوبی توسط مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی احساس شد.

رضایی گفت: بعد از طرح راه اندازی اردوگاه کشوری دانش آموزی شهید سلیمانی کرمان در شورای آموزش و پرورش استان که با حضور وزیر آموزش و پرورش چهاردهم دیماه سال جاری در کرمان برگزار شد، مجوز ساخت این اردوگاه توسط وزارت آموزش و پرورش کشور در این شورا مصوب شد.

او از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه از محل اعتبارات کشوری برای ساخت این اردوگاه خبر داد و می‌گوید: ۲۰ هکتار زمین نیز در محل هنرستان کشاورزی رضوان کرمان برای ساخت این اردوگاه اختصاص یافته است.

رضایی با بیان اینکه مکان یابی ساخت این اردوگاه انجام شده است، گفت: بعد از طراحی نقشه و صدور مجوزات قانونی کلنگ احداث این اردوگاه قبل از پایان سال جاری با حضور وزیر آموزش و پرورش به زمین زده خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85047
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.