شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، با غیرحضوری شدن مراجعات مردمی به اهداف استراتژی ۱۴۰۴ نزدیک میشود.
به گزارش کرمان نو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با بیان اینکه به حداقل رساندن مراجعات حضوری مشترکین از اهداف استراتژی ۱۴۰۴ این شرکت میباشد اظهارداشت: خوشبختانه با همکاری مشترکین ،اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی از طریق رسانه ها با توجه به شرایط بیماری کرونا از سال گذشته با خدمات غیرحضوری به مشترکین رشد افزایشی داشته است
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، مهندس محمد سلیمانی ، ایجاد و راه اندازی میزخدمت، مرکز پاسخگویی تلفنی روابط عمومی و مرکز ۱۲۱ سایت شرکت ، اپلیکیشن برق من از جمله طرح ها و پروژه های توزیع برق شمال استان با هدف کاهش مراجعات حضوری مشترکین و مردم می باشد.
وی گفت: اپلیکیشن برق من در راستای برنامه های دولت الکترونیک و با هدف کاهش مراجعات حضوری مردم انجام شده و ضمن پاسخگویی به مشترکین، تحول خوبی در ارائه خدمت غیرحضوری خواهد بود.
وی گفت: مشترکین با ورود به سایت توزیع برق شمال استان علاوه بر ثبت شکایات و انتقادات می توانند از طریق تماس با کارشناسان مربوطه پاسخ سوال های خود را دریافت نمایند.
یکی دیگر از برنامه های توزیع برق شمال استان در راستای دولت الکترونیک، راه اندازی مرکز پاسخگویی تلفنی ۳۲۵۲۰۳۳۳ جهت رسیدگی به شکایات احتمالی و همچنین تلفن گویای ۵۹۲۲۹ بوده است.
وی با بیان اینکه در مرکز فوریت های برق ۱۲۱تمامی مکالمات ضبط و ثبت می شود ، گفت: از ابتداي بهمن ماه سالجاري دفتر روابط عمومي با حضور همکاران امورهاي برق شمالغرب و جنوبغرب کرمان نسبت به احصاء فعاليتهايي که هم اکنون بصورت حضوري براي مردم ارائه مي شوند اقدام نمود ه و با استقرار يک نيروي آمارگير در ورودي برق کرمان مراجعات حضوري را هم اکنون رصد مي کند و انشالله بزودي حجم مراجعات مردمي ورودي به شرکت و مربوط به فعاليتهاي مختلف استخراج تا با استفاده از نتايج اين نظرسنجي آن بخشهايي از فرايندها که هم اکنون مردم براي آن به شرکت مراجعه ميکنند براي تبديل شدن به يک فرايند غير حضوري مورد پيگيري واقدام قرار گيرد.