خانه مهر در رودبار جنوب راه اندازی می‌شود

رئیس دادگستری شهرستان رودبارجنوب با اشاره به پیگیری‌های انجام شده به منظور راه‌اندازی خانه مهر در این شهرستان، گفت: با راه‌اندازی خانه مهر، امکان ملاقات در محیط عاطفی برای فرزندان طلاق فراهم می‌گردد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، محمد فرجام طاهری در نشست هماهنگی راه اندازی خانه مهر به منظور ایجاد محیط عاطفی مناسب برای ملاقات فرزندان طلاق در دادگستری شهرستان رودبارجنوب افزود:  راه اندازی خانه مهر را در کنار دادگاه خانواده ضروری است و با ایجاد و راه اندازی خانه مهر امکان ملاقات فرزندان طلاق با والدین آنها در یک محیط عاطفی مناسب فراهم می گردد.

وی اظهار داشت: مددکاران اجتماعی بهزیستی و مشاوران باید از فرصت های ملاقات استفاده نموده و با ارائه مشاوره برای بازگشت مجدد به زندگی مشترک والدین در صورت امکان قانونی تلاش نمایند.
وی خاطرنشان کرد: در روند رسیدگی به دعاوی خانوادگی از تمام ظرفیت ها برای برقراری صلح و سازش  و دوام کانون خانواده استفاده می شود و خانه مهر ساختار سازشی است که آخرین تلاش برای بازگشت مجدد به زندگی مشترک زوجین در این محل صورت می گیرد.
نشست هماهنگی راه اندازی خانه مهر رودبار جنوب با حضور روسای ادارات بهزیستی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، معاون فرهنگی شهرداری و معاون پیشگیری فرماندهی انتظامی این شهرستان تشکیل شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=86891
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.