جلسه ساماندهی سرویس مدارس استان کرمان تشکیل شد

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، جلسه کارگروه ماده 18 به منظور ساماندهی سرویس مدارس استان کرمان تشکیل شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این جلسه گفت: خوشبختانه مدارس از 14 فروردین 1401 فعالیت حضوری خود را آغاز کردند، شور و نشاطی بر مدارس حاکم است، امیدواریم آموزش حضوری تداوم داشته باشد چرا که همه دانش آموزان از آموزش مجازی آسیب دیده اند، آموزش مهارت های زندگی و تعاملات اجتماعی در مدرسه اتفاق می افتد و دانش آموز را برای آینده آماده می کند.

رضا رضایی افزود: موضوع جامعه پذیری دانش آموزان باید با حضورشان در مدرسه محقق شود، قبلا حتی در زمان اوج کرونا هم مناطق عشایری و روستایی و کم جمعیت صددرصد حضوری بودند، خط قرمز ما سلامت دانش آموزان است اما از دیگر سو هم نمی خواهیم دانش آموزان دچار آسیب و خسران شوند.

وی با بیان این که حرکت در مسیر قانون موجب رضایت مندی و منجر به نتیجه مطلوب می شود، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری انجمن اولیا و مربیان، شرکت های پیمانکار و خانواده ها و مدیران مدارس در 45 روز باقیمانده بتوانیم ساماندهی مطلوبی در خصوص سرویس مدارس داشته باشیم.

شایان ذکر است در جلسه کارگروه ماده 18 آموزش و پرورش استان کرمان مصوب شد مسئولیت ساماندهی سرویس مدارس در مرکز استان بر عهده کارگروه ماده 18 و در شهرستان ها هم بر عهده کارگروه های نظیر این کارگروه است، رانندگان و شرکت هایی که انتخاب می شوند به لحاظ اخلاقی و رفتاری سرآمد باشند، حق الزحمه عوامل اجرایی پرداخت شود.

بر پایه این گزارش، جلسه کارگزوه ماده 18 آموزش و پرورش استان کرمان با محور ساماندهی سرویس مدارس با حضور مدیرکل، سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع، روسای ادارات انجمن اولیا و مربیان، حقوقی، املاک و حمایت قضایی کارکنان و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رئیس پلیس راهور مرکز استان، رئیس سازمان حمل و نقل، راه و مسافر شهرداری کرمان و… برگزار شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=86992
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.