جزئیات محدودیت‌های ترافیکی ویژه عید فطر اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه عید فطر در خیابان‌های منتهی به مصلی امام علی (ع) کرمان خبر داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه عید فطر در خیابان‌های منتهی به مصلی امام علی (ع) کرمان خبر داد.
به گزراش کرمان نو به نقل از تسنیم، سرهنگ اسماعیل خوشوقت ، با اشاره به اینکه در آخرین روز ماه مبارک رمضان قرار داریم و با تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: نماز عید فطر ساعت 7 صبح سه شنبه در مصلی بزرگ امام علی (ع) برگزار می‌شود.

وی از اجرای طرح ترافیکی ویژه در اطراف مصلی کرمان، به منظور برگزاری بهتر نماز عید فطر خبر داد و گفت: از ساعت 4 صبح روز عید فطر، تردد از مسیرهای منتهی به میدان عاشورا و از تقاطع شهید عباس‌پور – مفتح به سمت جنوب، از سه‌راه ورزش – بلوار جانبازان به سمت شرق، از سه‌راهی بلوار جانبازان – مصلا به سمت غرب، از سه‌راه تامین اجتماعی – کارگر به سمت شمال و غرب، از میدان بسیج به سمت شمال و از سه‌راه ارتش به سمت شرق ممنوع است و ممکن است بنا به ضرورت محدودیت‌های دیگری نیز اعمال شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان کرد: محدودیت توقف از ساعت یک بامداد روز عید سعید فطر و محدودیت تردد از ساعت 4 صبح در خیابان‌های منتهی به مصلی کرمان اعمال خواهد شد.

وی گفت: توقف هر نوع وسیله نقلیه، در مسیرهای منتهی به مصلای بزرگ کرمان از ساعت یک صبح سه شنبه ممنوع است و در صورت توقف خودرو جهت رفاه حال دیگر همشهریان نسبت به انتقال این خودروها به پارکینگ اقدام خواهد شد.

خوشوقت با بیان اینکه تمامی درب‌های مصلی امام علی شهر کرمان برای ورود نمازگزاران باز است ادامه داد: با هماهنگی انجام شده با آموزش و پرورش، حیاط مدارس اطراف مصلی کرمان برای پارک خودروها در نظر گرفته شده و نمازگزاران می‌توانند از این اماکن برای پارک خودروی خود استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی سازمان اتوبوسرانی شهر کرمان، سرویس ایاب و ذهاب در تمامی ایستگاه های اتوبوس شهر کرمان آماده سرویس دهی به نمازگزاران تا خیابان مصلی است گفت: از نمازگزاران درخواست داریم تا حد امکان از ناوگان حمل و نقل عمومی برای شرکت در نماز عید فطر استفاده کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87964
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.