محدودیت‌های ترافیکی هفته مقاومت در کرمان؛


ورودی‌های گلزار شهدای کرمان مسدود است

رئیس پلیس راهور کرمان گفت: تمامی ورودی‌های گلزار شهدای کرمان در ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی مسدود و تبدیل به پیاده‌راه شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ امین پاک‌ایزدی، رئیس پلیس راهور کرمان با اشاره به این‌که محدودیت ترافیکی محدوده‌ گلزار شهدای کرمان از صبح امروز (شنبه یازدهم دی‌ماه) آغاز شده و تا پایان هفته مقاومت برقرار است، گفت: تمامی ورودی‌ها گلزار شهدای کرمان در ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی مسدود بوده و تبدیل به پیاده‌راه شده است.

او افزود:  در این هفته توقف و تردد خودرو‌های سنگین در بزرگراه آیت‌الله خامنه‌ای از ورودی میدان بیرم‌آباد نیز ممنوع بوده و باید از مسیر جایگزین بزرگراه جنوبی امام خمینی (ره) تردد کنند.

او بیان کرد: در ایام دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی محدودیت‌های ترافیکی در برخی مناطق شهر کرمان اعمال می‌شود.

اوبا بیان این‌که ورودی گلزار شهدای کرمان در هفته‌ مقاومت از سمت تخت درگاه قلی‌بیگ و خیابان ظهور خواهد بود، افزود: از خیابان ظهور به سمت گلزار شهدا نیز تمامی مسیر‌های تردد خودرویی مسدود بوده و تمامی مسیر‌ها به پیاده‌راه تبدیل شده است.

رئیس پلیس راهور کرمان با اشاره به اینکه تمام مسیر‌های ورودی به گلزار شهدا و جنگل قائم از سمت بزرگراه آیت‌الله خامنه‌ای بسته و تمامی مسیر‌ها به پیاده‌راه تبدیل شده است، تصریح کرد: مسیر خروجی گلزار نیز از سمت پردیسان قائم به سمت بلوار آیت‌الله خامنه‌ای انجام می‌شود.

او بیان کرد: برای تمامی زائرانی که محدودیت حرکت دارند از بدو ورود به گلزار تا انتهایی‌ترین قسمت گلزار وسایل نقلیه‌ی عمومی وجود دارد.

پاک‌ایزدی با اشاره به این‌که محدودیت ترافیکی محدوده‌ گلزار شهدای کرمان از صبح امروز آغاز شده و تا پایان هفته مقاومت برقرار است، گفت: در روز‌هایی که مراسم ویژه‌ای در مصلی کرمان برگزار می‌شود محدودیت‌هایی نیز در ساعات برگزاری مراسم اعمال می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82532
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.