طرح آموزش رایگان هنر در بم اجرا می‌شود

کرمان نو-رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بم از قرار گرفتن نام این شهرستان در شمار شهرهای منتخب برای ارائه آموزش رایگان هنر در سطح ملی از سوی این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش روز شنبه کرمان نو و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بم، اعظم جوشایی افزود: قرار گرفتن بم در شهرهای منتخب آموزش رایگان هنر یک فرصت طلایی برای عموم علاقمندان به آموزش و توسعه هنر است.

او ادامه داد: این طرح با حضور اساتید مجرب و به صورت مجازی و حضوری برگزار و گواهینامه معتبر نیز به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

او اظهار داشت:امیدواریم هنرمندان، اصحاب فرهنگ و هنر و همه خانواده ها و شهروندان بم، بروات و روستاهای متقاضی از این فرصت مغتنم و با ارزش به خوبی استفاده کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بم گفت: تنوع رشته ها در ۳۰ عنوان است و همه افراد خانواده‌ها می توانند بنا به علاقمندی که دارند در این طرح ملی ثبت نام کرده و از اوقات فراغت پیش رو نهایت بهره مندی و استفاده را داشته باشند.

او تصریح کرد: ثبت نام در سامانه ملی https://amoozesh.azmoonehonar.ir آغاز شده است و علاقه مندان فقط تا تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه فرصت ثبت نام و اعلام رشته درخواستی را دارند.

جوشایی یادآور شد: به دلیل ضرورت توجه به تقویت هنر و گسترش آموزش های هنری و تحقق عدالت اجتماعی در بخش هنر، این مجال و فرصت برای بم ایجاد شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88072
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.