معاون استاندار کرمان: جهاد تبیین وظیفه‌ای همگانی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اینکه جهاد تبیین وظیفه‌ای همگانی است گفت: باید در حوزه‌های زیرساختی مانند فضای مجازی، سایبری و محتوایی مجهز و تقویت شویم.

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، رحمان جلالی در جشن بزرگداشت مقام معلم در آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان با اشاره به اهمیت تامین امنیت در کشور و تاثیرات امنیت سخت و نرم افزود: همانطور که امروز در امنیت سخت قوی‌تر شده ایم باید در امنیت نرم و در حوزه زیرساختی نیز مانند فضای مجازی، سایبری و محتوایی که چاشنی آن جهاد تبیین است نیز مجهزتر و تقویت شویم.

وی کرمان را به عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام معرفی کرد و اظهار داشت: باید این ظرفیت را قدر دانست و امیدواریم خداوند به ما این اخلاص را بدهد که خدمتگزار مکتب سپهبد شهید سلیمانی باشیم.‬

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان همچنین با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: حرمت و تکریم معلم در ارکان حکومت باید حفظ شود و ما قول می دهیم در این راستا هرچه در توانمان باشد انجام دهیم و به عنوان سربازان نظام انجام وظیفه می کنیم.

جلالی گفت: معلمان به عنوان تاثیرگذارترین قشر در جامعه نباید فریب طراحی دشمن در بخش های مختلف را بخورند.

وی افزود: معلمان باید با توجه به اتفاقات مثبتی که در گوشه و کنار کشور در حال انجام است با امیدآفرینی در راستای تنویر افکار عمومی بخصوص دانش آموزان تلاش کنند.



لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88455
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.