افتتاح مرکز طب پیشگیری و ارتقای سلامت مجموعه رعد کرمان

مرکز طب پیشگیری و ارتقای سلامت مجموعه رعد با هدف ارائه مشاوره های ژنتیک، روانشناسی و مامایی و گسترش فرهنگ پیشگیری در کرمان افتتاح شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، علیرضا وحید زاده، سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمان در آیین افتتاح مرکز طب پیشگیری و ارتقای سلامت مجموعه رعد کرمان گفت: زمینه سازی و تسهیل گری در شکل گیری و شروع به کار مراکزی همچون رعد از افتخارات و خدمات ارزنده بهزیستی است.

او می گوید: ورود صاحب نظران و صاحبان ایده و نظر به عرصه همکاری با نهاد‌های حمایتی و تخصصی همچون بهزیستی لازم است.

به گفته وحید زاده طرح ایده‌ها و نظرات نو در کنار تجربیات کارشناسان بهزیستی، زمینه رشد و شکوفایی جامعه هدف را به خوبی فراهم خواهد آورد و بستری را فراهم می کند تا با تجمیع امکانات و توان اجرایی دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های مردم نهاد، شاهد رشد و شکوفایی توانمندی‌ها و استعداد‌های شگفت آور در بین جامعه هدف و از سوی دیگر حرکت به سمت وسوی گسترش فرهنگ پیشگیری و جلوگیری از هدر رفت امکانات در سطح جامعه باشیم.

او گفت: مرکز تازه تاسیس، تحت عنوان مرکز طب پیشگیری و ارتقای سلامت در محیطی به وسعت تقریبی ۵۰۰ متر و با هدف ارائه مشاوره ژنتیک قبل از ازدواج، بعد از ازدواج و حین بارداری، مشاوره‌های روانشناسی و مامایی و گسترش فرهنگ پیشگیری به همت کریمی نژاد پدر علم ژنتیک ایران تجهیز و راه اندازی شده است.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89350
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.