افتتاح اولین کلینیک درمان سوختگی در زرند

اولین کلینیک درمان سوختگی زرند با ۹ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند، حسن زاده معاون فرماندار زرند، نورالدینی رئیس دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان اجرایی و بهداشتی، اولین کلینیک درمان سوختگی شهرستان زرند افتتاح شد.

فاطمه حسین زاده مدیر کلینیک درمان سوختگی شهرستان زرند گفت: در این مجموعه برای تمامی زخم‌های بیماران سرپایی از جمله: زخم‌های سوختگی، تروما، و زخم‌های بعداز عمل جراحی، زخم بستر و هر نوع دیگری از سوی تیم تخصصی این مجموعه با استفاده از دستگا‌ه های بروز دنیا، پانسمان‌های نوین انجام می‌شود.

فاطمه رجبی، مدیر فنی کلینیک درمان سوختگی شهرستان زرند گفت: در پانسمان نوین برخلاف پانسمان‌های متداول و سنتی که بیشتر پماد و غیره استفاده می‌شد، با استفاده از پانسمان بیولوژیک که با بدن سازگاری بیشتری دارد، درمان زخم‌ها خیلی سریع‌تر انجام می‌شود و از طرفی عوارض بسیار کمتری برای بیمار دارد؛ بنابراین، علاوه بر کاهش طول درمان، هزینه‌های بیمار هم به مقدار قابل توجهی کاهش می‌یابد.

گلنوش محمدی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند هم با ابراز خرسندی از توجه بخش خصوصی به بحث درمان گفت: این مرکز، دومین کلنیک درمان سوختگی در  استان کرمان و اولین کلینیک شهرستان زرند است که با راه اندازی آن، بیماران نیاز نیست برای درمان به مرکز استان مراجعه کنند.

به گفته او خوشبختانه کلینیک درمان سوختگی شهرستان زرند با مجهز‌ترین دستگاه‌های پیشرفته فعالیت خود را آغاز کرده است.

محمدی هزینه راه اندازی این کلینیک را ۹ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با راه اندازی این مجموعه درمانی برای ۱۳ نفر شغل ایجاد شده است.

این مرکز درمانی در خیابان فردوس ۱ شهرستان زرند قرار دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88008
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.