پیش ثبت نام بیش از ۱۰ هزار زائر کرمانی اربعین در سامانه سماح

معاون حج و زیارت استان کرمان با اشاره به انجام پیش ثبت نام ۱۰ هزار و ۹۳۵ زائر کرمانی اربعین تاکنون در سامانه سماح گفت: سامانه پیش ثبت نام از زائران اربعین حسینی تا ۳۱ تیرماه فعال است و بعد از آن ثبت نام قطعی انجام می شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، محمدعلی مجد روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران، شمار زائران اربعین استان کرمان را طی سال گذشته با توجه به شیوع کرونا هزار و ۲۸۱ نفر اعلام کرد.

وی اظهار داشت: همچنین پیش بینی می شود در سال جاری نیز ۱۷۰ تا ۲۰۰ هزار کرمانی به عنوان زائر اربعین در سامانه سماح نام نویسی کننداست.

معاون حج و زیارت استان کرمان، شمار زائران اربعین کرمان را در سال قبل از شیوع کرونا ۱۱۷ هزار و ۸۴۰ نفر اعلام کرد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان حج و زیارت با عنوان کمیته ثبت نام و اعزام زائرین در ستاد مرکزی اربعین خدمات ارائه می دهد افزود: ثبت نام قطعی زائران اربعین حسینی (ع) با توجه به شرایط موجود در کشور عراق انجام می شود.

مجد با بیان اینکه اطلاع رسانی به زائران حسینی (ع) از طریق شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه سماح انجام می شود تصریح کرد: زائران شماره همراه خود را به طور دقیق و صحیح در این سامانه ثبت کنند.

وی با اشاره به انجام هفتگی پنج پرواز از فرودگاه کرمان به عتبات عالیات اظهار داشت: قرار است با همکاری شرکت های مرکزی و جنوب شرق در اربعین حسینی، حداکثر ظرفیت پروازها به عتبات به خدمت زائران درآید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=91678
1 نظر
  1. سلیله السادات سجادی می گوید

    سلام وخسته نباشیدبه شما،ببخشیدمن اسمم ثبت نام کردم ولی گفته واکسن نزدین،درصورتی من هر3دوززدم،خواهشن اسم منوثبت کنیدمن کارهام کردم برم،من توماه رمضان امسال کربلارفتم،توروخدابه این شماره 09019584583پیام بدین وبگین اسمم ثبت شده 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.