معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان خبر داد


افزایش ۶۲ درصدی مبتلایان موارد بستری کرونا در کرمان/عمده واکسن‌نزده‌های استان دانش‌آموز هستند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: ۲۴۸ هزار نفر در استان کرمان واکسن کرونا نزده اند که گروه سنی این افراد مشخص است اما عمده آنها دانش آموزان هستند و حدود ۴۰ هزار نفر افرادی هستند که حساسیت دارند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، دکترمحسن بارونی صبح امروز ۲۰ تیرماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا درباره آخرین وضعیت بیماری کووید 19 در استان اظهار کرد: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان کرمان در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن ۶۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه همچنین در هفته گذشته چهار مورد فوتی ناشی از کرونا در استان داشته ایم، افزود: هفته اول تیرماه در استان کرمان فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.

بارونی با اشاره به سویه جدید کرونا تصریح کرد: روند مراجعات روزانه مبتلایان به کرونا در سطح استان کرمان افزایشی است و تقریبا مراجعات روزانه ۲۷ درصد افزایش یافته است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان در ادامه با اشاره به وضعیت واکسیناسیون کرونا در استان گفت: در گروه افراد بالای ۱۲ سال؛ ۹۱ درصد دوز اول واکسن، ۸۰ درصد دوز دوم و ۵۴ درصد دوز سوم رادریافت کرده اند.

این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار کرد: ۲۴۸ هزار نفر در استان کرمان واکسن کرونا نزده اند که گروه سنی این افراد مشخص است اما عمده آنها دانش آموزان هستند و حدود ۴۰ هزار نفر افرادی هستند که حساسیت دارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=91838
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.