پیکر دومین مفقودی معدن در کرمان پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از پیدا شدن دومین مفقودی معدن کرومیت شهرستان اُرزوئیه خبر داد و گفت: پیکر این فرد از ساعات اولیه امروز پیدا شده اما به علت گرفتار شدن در زیر بیل مکانیکی، رهاسازی او کاری بسیار دشوار است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، رضا فلاح افزود: عملیات جست و جو امروز از ساعت ۶ صبح آغاز شد و امدادگران پیکر سومین فرد حادثه دیده را از همان ساعات اولیه پیدا کردند اما تلاش برای رهاسازی این فرد ادامه دارد.

در حادثه روز پنجشنبه ریزش دیواره معدن روباز کرومیت در شهرستان ارزوئیه، سه نفر زیر آوار گرفتار شده بودند که یک نفر در ساعات اولیه نجات یافت و به مرکز درمانی منتقل شد.

پیکر بی جان نفر دوم نیز دیشب(جمعه) توسط امدادگران هلال احمر پیدا شده بود.

به گفته مدیرعامل هلال احمر استان کرمان نیروهای تخصصی شامل آواربردای، واکنش سریع و تیم های سگ های زنده یاب از مرکز استان و شهرستان های بافت و ارزوئیه به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه فاصله از مرکز شهرستان ارزوئیه تا قله معدن حدود ۴۰ کیلومتر است افزود: نیروهای امدادگر با وجود طوفان شدید شن، ۲ مرحله ریزش کوه، بارندگی شدید، سیل و نیز گرمای ۴۸ درجه امدادرسانی به حادثه دیدگان معدن کرومیت چیل آباد را ادامه دادند.

وی تاکید کرد: ۲۷ نیروی عملیاتی در قالب ۶ تیم تخصصی آواربرداری، آنست(زنده یاب) و واکنش سریع سه روز است که در منطقه حضور دارند و عملیات امدادرسانی را انجام می دهند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=92627
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.