۳۵ هزار دانش‌آموز کرمانی در طرح “مطالعه دقیق، یادگیری عمیق” شرکت کردند

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کرمان از مشارکت هشت هزار و ۷۱۶ آموزگار و بیش از ۳۵ هزار دانش‌آموز دوره ابتدایی این استان در طرح “مطالعه دقیق، یادگیری عمیق” خبر داد.

به گزارش کرمان نو و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، طاهره زحمتکش گفت: طرح تابستانی “مطالعه دقیق، یادگیری عمیق” که در بازه زمانی هشت هفته انجام شد، در هفته پایانی شهریور ۱۴۰۱ به پایان می رسد.

وی در خصوص اهمیت این طرح افزود: طرح مطالعه دقیق، یادگیری عمیق به منظور تشویق دانش آموزان به مطالعه و همچنین تقویت قدرت بیان آنها با روش های قصه خوانی و قصه گویی اجرا شده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان از کسب رتبه نخست کشوری در طرح سنجش یادگیری و سلامت جسمانی نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ خبر داد و اظهار داشت: طرح سنجش برای شناسایی دانش آموزان دیرآموز، شناسایی دانش آموزان با نیازهای ویژه برای ارجاع به پایگاه های تخصصی و استفاده از ظرفیت مراکز اختلالات یادگیری برای کیفیت بخشی به آموزش و جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان اجرا می شود.

زحمتکش تصریح کرد: ۶۰.۹۹ درصد نوآموزان در استان کرمان در طرح سنجش شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: ویژه برنامه های غنچه های حسینی و شکوفه ها ویژه نوآموزان و دانش آموزان پایه اول ابتدایی روزهای ۳۰ و ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ و همزمان با کل کشور با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به صورت حضوری و باشکوه در مدارس کرمان برگزار می شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در مورد مجلات رشد نیز گفت: این مجلات در راستای اهداف نظام تعلیم و تربیت اسلامی منتشر می شوند که در پیشبرد اهداف اسناد تحولی نظام تعلیم و تربیت اسلامی، پیشبرد سواد خوانداری و تعمیق سواد دانش آموزان و دستیابی به اهداف اسناد تحولی نظام تعلیم و تربیت اسلامی نقش بسزایی دارند که ضروری است در خصوص ترغیب دانش آموزان به مطالعه و ارائه راهکارهای جذب حداکثری در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96799
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.