چهار روز مانده به اتمام سال مالی ، ۳۴ میلیارد تومان روی زمین ماند


۳۴ میلیارد تومان از اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان جذب نشد

طبق گزارش رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مبلغ ۳۴ میلیارد تومان از مجموع هزار و ۸۵۳ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان که تخصیص یافته جذب نشده است .

به گزارش کرمان نو، ۳۴ میلیاردتومان از اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان در سال گذشته مانده. طبق گزارشی که رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان ارائه داد از ۱۴۰ دستگاهی که مشمول بودجه بودند، ۱۱۰ دستگاه جذب کامل داشتند و مابقی موفق به جذب کامل نشدند.

طبق این گزارش مبلغ ۳۴ میلیارد تومان از مجموع هزار و ۸۵۳ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه استان که تخصیص یافته جذب نشده است . این بودجه مجموع

بودجه‌ای است که طی سال برای فعالیت‌های عمرانی اختصاص پیدا کرده که البته تنها ۴۱ درصد از کل اعتبار ۴هزار و ۲۹۹ میلیارد تومان استان است .

به گفته رودری از این ۳۴ میلیارد تومان باقی مانده ۱۲ میلیارد تومان ان مربوط به استانداری کرمان است.

علی بیگ‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان اکثریت مبلغ باقی مانده را مربوط به اعتبارات سیل دانست.

بیگ‌زاده در این رابطه توضیح داد: واقعیت این است که بخشی از پول سیل که مربوط به دستگاه اجرایی است، به حساب استانداری ریخته شده است. طی تفاهم‌نامه‌ای که منعقد شده و مطابق صورت وضعیت باید این پرداخت صورت گیرد و دستگاه‌ها سریعتر در خصوص اعتبار سیل مراجعه کنند.

شایان ذکر است که پایان شهریور آخرین مهلت جذب اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه است و اگر این مبلغ جذب نشود دیگر امکان تمدید مجدد وجود ندارد و این فرصت برای کارهای عمرانی از استان گرفته می‌شود.

 

۵۱میلیارد تومان برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان ۱۴۰۰

 

به گفته رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان هزار و ۲۳۱ میلیارد تومان اعتبار هزینه‌ای استان در سال ۱۴۰۱ است که ۴۱ درصد آن تخصیص یافته است.
رودری در این جلسه در خصوص اعتبار تملک دارایی سرمایه‌ای استان در سال ۱۴۰۱ نیز می‌گوید: ۳هزار و ۱۲۸ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی سرمایه‌ای استان ابلاغ شده و تاکنون ۱۶ درصد آن تخصیص یافته است.

بنا به گزارش رودری در سال گذشته ۲۶۲ نفر از ۲۲ دستگاه از ۳۱ دستگاه اجرایی استان بازنشسته شدند که پاداش پایان خدمت این افراد ۵۱ میلیارد تومان است. به گفته رودری تاکنون ۲۱ درصد از این مبلغ معادل ۱۱ میلیارد تومان تخصیص یافته که بین این دستگاه‌ها به نسبت ۲۱ درصد تخصیص می‌یابد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96802
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.