آبگرفتگی روستاهای جنوب استان کرمان

معاون اجتماعی ستاد فرمان اجرایی امام خمینی (ره)گفت: تعدادی روستا در منوجان ،کهنوج، رودبارجنوب و قلعه گنج در اثر سیل دچار آبگرفتگی شدند.

به گزارش کرمان نو به نقل از گروه‌های جهادی و امدادی مستقر در منوجان ،تعدادی روستا در منوجان و روستا‌های کهنوج، رودبارجنوب و قلعه گنج در اثر سیل دچار آبگرفتگی شدند.

حجت معین الدینی،معاون اجتماعی ستاد فرمان اجرایی امام خمینی (ره)گفت: تا جای ممکن و میسر بود روستا‌ها را در این مناطق خالی از سکنه کردیم و در مسجد‌ها و تکایا اسکان دادیم.

او می گوید:باتوجه به حجم بارندگی‌ها و میزان جاری شدن رودخانه‌ها مسدود شدن راه‌های ارتباطی در برخی از روستا‌ها برای کمک و رفع مشکلات از گروه‌های جهادی خواستند تا در منطقه منوجان حضور بهم رسانند.

به گفته معین الدینی طی خبر‌های دریافتی روستا‌های کهنوج، رودبار جنوب، قلعه گنج نیز در اثر جاری شدن رودخانه‌ها و سیلاب دچار خسارت و آسیب شده اند.

او گفت:این وضعیت با توجه به این میزان بارندگی در روز اولیه سامانه بارشی جای نگرانی دارد و همت همه جانبه مسئولان و گروه‌های جهادی و مردمی و همچنین امدادی را می طلبد.

معین الدینی می گوید:همانطور که هواشناسی اعلام کرده است از امروز دوشنبه و تا چهارشنبه میزان بارندگی‌ها بیشتر خواهد شد در مسیر سیلاب و رودخانه‌ها تردد انجام نشود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83540
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.