آمادگی ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی کرمان در چهارشنبه آخر سال

سازمان آتش‌نشانی کرمان در روزهای چهارشنبه سوری و عید نوروز با ۱۰ ایستگاه فعال در آماده باش کامل هستند.

مدیر عامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان کرمان با اعلام این خبر گفت: شهروندان در تمامی ساعات شبانه روز می‌توانند از طریق سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی در خصوص پیش آمدن هر گونه حادثه و اتفاقی تماس بگیرند همچنین همکاران ما آماده ارائه مشاوره به شهروندان هستند.

میرزایی  افزود: مردم در خصوص تمامی اتفاقات سطح شهر (مرتبط با مباحث امدادی) از جمله حریق، خدمات امداد و نجات، زنده‌گیری حیوانات (مثل مار که در سطح شهر کرمان زیاد وجود دارد، حمله سگ‌های وحشی) و… می‌توانند با سازمان آتش‌نشانی ارتباط برقرار کنند.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان کرمان تصریح کرد: به شهروندان خصوصاً بانوان در روزهای پایانی سال توصیه می‌شود که در بحث خانه‌تکانی حتماً از چهارپایه ایمن استفاده کنند.

او ادامه داد: به برچسب نکات ایمنی روی مواد شوینده توجه کنند و به هیچ وجه شوینده‌ها را در زمان استفاده با هم ترکیب نکنند حتماً موقع استفاده از شوینده‌ها ماسک استفاده کنند و پنجره‌ها را باز نگهدارند.

میرزایی به چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه در چهارشنبه آخر سال ۹۸ هیچ‌گونه حادثه‌ای در شب جشن چهارشنبه آخر سال اعلام نشد و جزو شهرهایی بودیم که حادثه‌ای نداشت اما مواردی در زمینه حریق فضای سبز و درختان داشتیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=66692
1 نظر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.