۶ مصدوم؛ آمار نهایی حوادث چهارشنبه سوری استان کرمان

رئیس اورژانس کرمان از مصدومیت ۶ نفر در سطح استان در چهارشنبه سوری امسال خبر داد.

به گفته دکتر محمد صابری یک مصدوم که دچار سوختگی سطحی در انگشتان دست شده بود پس از اقدامات اولیه درمانی در بیمارستان شفا کرمان ترخیص شده است. همچنین مصدوم دیگری که دچار سوختگی درجه ۳ (۸ درصد) در ناحیه دست و پا شده بود پس از اقدامات اولیه در مرکز درمانی ریگان، جهت تکمیل اقدامات درمانی به بیمارستان پاستور بم منتقل شده است.

او  ادامه داد:️ مصدومین که دچار سوختگی درجه ۳ (۱۷ درصد) در ناحیه  هر ۲ دست، پا و صورت شده که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی در بیمارستان ولیعصر(عج) شهربابک جهت تکمیل مراقبت های درمانی به بیمارستان شفا کرمان منتقل شده است.

رییس اورژانس کرمان افزود: یک مصدوم با سوختگی جزئی درجه ۲ که دچار آسیب از ناحیه سر و گردن شده بود پس از اقدامات درمانی از بیمارستان شفا کرمان ترخیص شده است، همچنین یک مصدوم که دچارسوختگی سطحی درجه ۳ از ناحیه پاشنه پا شده که پس از اقدامات درمانی از بیمارستان شفا کرمان ترخیص شده است.

او ادامه داد:️ یک مصدوم با سوختگی درجه ۳ (به میزان ۲۰ درصد) که دچار آسیب از ناحیه دست، سر و گردن شده که پس از اقدامات اولیه درمانی در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان جهت تکمیل مراقبت های درمانی به بیمارستان شفا کرمان منتقل شده است./ایسنا

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=66842
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.