رشد ۲۲ درصدی تعداد فوتی‌ها و مصدومان چهارشنبه‌سوری


۲۶ فوتی در کشور نتیجه ترقی‌بازی چهارشنبه‌سوری

به گزارش «کرمان نو» نوجوان ۱۱ ساله تنها مصدوم چهارشنبه‌سوری کرمان بود به گفته رئیس سازمان اورژانس حوادث شب گذشته در کشور چهار هزار و ۳۶۸ مصدوم به‌جای گذاشت.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: یک نوجوان پسر ۱۱ ساله به دلیل ترکیدن ترقه در دست در نواحی انگشتان دست و صورت دچار آسیب شده بود که پس از انجام اقدامات درمانی صبح امروز ترخیص شد.

رئیس سازمان اورژانس کشور از فوت ۲۶ نفر در حوادث شب گذشته خبر داد و گفت: آمار مصدومان و فوتی‌ها نسبت به سال قبل ۲۲ درصد افزایش یافته است.

جعفر میعاد‌فر درباره حوادث چهارشنبه آخر سال گفت: چهار هزار و ۳۶۸ مصدوم که بیش از سه هزار نفر در روز سه‌شنبه دچار مصدومیت شدند و این یعنی ۸۰ درصد از آسیب‌ها در روز گذشته اتفاق افتاده است.

میعادفر با اشاره به اینکه در این مدت ۲۶ نفر در کشور فوت کردند، گفت: بیشتر فوتی‌ها مربوط به استان‌های تهران، تبریز، همدان، ارومیه، قزوین و فارس بوده است و استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و کرمان کمترین مصدوم چهارشنبه آخر سال را داشتند.

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه بیشترین مصدومان را آقایان تشکیل می‌دادند، گفت: ۷۹ درصد آسیب‌دیدگان را آقایان و ۲۱ درصد را بانوان تشکیل می‌دهند همچنین ۴۴ درصد آسیب‌دیدگان سن ۶ تا ۱۸ سال یعنی نوجوانان هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=102384
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.