استاندار: برخی اعضای مدیریت بحران آموزش‌ها را جدی نمی‌گیرند

استاندار کرمان با اشاره به اینکه حادثه خیز بودن استان گفت: به نظر می‌رسد که برخی اعضای مدیریت بحران در سراسر کشور آموزش‌های مدیریت بحران را خیلی جدی نمی‌گیرند.

علی زینی‌وند صبح امروز -۲۰ بهمن‌ماه- در آئین افتتاح شبکه رادیویی پشتیبان مدیریت بحران استان کرمان از فراگیری آموزش‌های زمان بحران در بدنه جامعه انتقاد کرد.

او افزود: استان کرمان وسیع‌ترین و متنوع‌ترین استان کشور است لذا کلکسیونی از حوادث و وقایع طبیعی در این استان داریم و ستاد بحران استان کرمان دایم در آماده باش است.

استاندار کرمان اضافه کرد: به دلیل موقعیت جغرافیایی استان کرمان به عنوان مرکز لجستیک و پشتیبانی برای مرکز، جنوب شرق کشور است بنابراین استان کرمان از همه جوانب از اهمیت بالای برخوردار است.

به گفته او استان کرمان باید در اولویت تجهیز امکانات قرار گیرد هرچند که استان کرمان به لحاظ امکانات نسبت به برخی استان‌ها مجهزتر است.

زینی‌وند حضور به موقع و با اطلاع را مهمترین کار در زمان بحران دانست و گفت: ارتباطات تلفنی و موبایل و سیار جانشین ارتباط رادیویی نمی‌شود و ارتباطات آنالوگ اهداف ما را در زمان اضطراری برطرف نمی‌کند بنابراین ارتباط رادیویی یک ارتباط قابل اطمینان است.

او ضمن تقدیر از جمعیت هلال احمر ادامه داد: تجهیزات استان کرمان در دو سال آینده به نقطه اتکا برسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=64210
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.