امروز در کرمان چه‌خبر؟| سرخط خبرهای دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹

سرخط مهم‌ترین خبرهای امروز دوشنبه ۲۰ بهمن را در اینجا بخوانید.

۸:۵۱-مدیر‌ کل ورزش و جوانان استان کرمان از راه‌اندازی سمن‌سرا یا خانه جوان در جنوب استان خبر داد و گفت: از ظرفیت جوانان باید استفاده شود./تسنیم

۹:۲۴-رییس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر در دومین سفر به استان کرمان در حاشیه افتتاحیه پروژه‌های عمرانی در جنوب استان بیان کرد: کرمان در طی ۱۰ ماهه گذشته بیشترین عملیات نجات و رهاسازی در محورهای مواصلاتی و عملیات امدادونجات در حوادث جوی را به خود اختصاص داده است./ایسنا

۹:۳۷-دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی، ماشین آلات، نهاده‌ها و آبیاری و نهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، شیلات و آبزیان ۲۸ بهمن در کرمان برگزار می‌شود./ایرنا

۹:۵۸- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از صدور و توزیع بالغ بر یک هزار و ۲۵۰ بن کارت هنر برای اعضای صندوق اعتباری هنر در این استان خبر داد./ایرنا

۱۰:۳۷-استاندار کرمان با اشاره به حادثه خیز بودن استان گفت: به نظر می‌رسد که برخی اعضای مدیریت بحران در سراسر کشور آموزش‌های مدیریت بحران را خیلی جدی نمی‌گیرند.

استاندار: برخی اعضای مدیریت بحران آموزش‌ها را جدی نمی‌گیرند

۱۰:۴۳-اداره کل هواشناسی استان کرمان اعلام کرد برای امروز افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و وزش باد در برخی مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت آب‌وهوای کرمان| رگبار پراکنده در برخی مناطق

۱۰:۴۷-استاندار کرمان در مراسم افتتاحیه پروژه‌های فرودگاه‌های استان کرمان در فرودگاه آیت الله رفسنجانی کرمان گفت: در استان کرمان اتفاقات خوبی در زمینه فرودگاه‌ها و … افتاده اما باز هم نیاز به توجه ویژه‌تر دارد.

فرودگاه‌های استان کرمان نیازمند توجه ویژه؛ فرودگاه جیرفت دیوار حفاظتی ندارد

۱۱:۰۰-مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: سالیانه حدود یک میلیون مسافر از فرودگاه‌های استان کرمان استفاده می‌کنند.

رکورد کرمان در بحث پروژه‌های فرودگاهی در کشور

۱۱:۰۵-امام‌جمعه کرمان در مراسم افتتاح پروژه‌های فرودگاه‌های استان در فرودگاه آیت‌الله رفسنجانی گفت: در بخش اجرایی کشور گاهی پروژه‌های متعددی را پیش بینی می‌کنیم که باعث تقسیم ظرفیت کشور می‌شود.

امام‌جمعه: تعداد کمتر پروژه‌ها بهتر از به ثمر نرسیدن آنهاست

۱۱:۱۴- تردد خودرو‌هایی که رانندگان آنان قصد عزیمت به سمت ماهان و شهرستان‌های شرقی و جنوبی استان را دارند از محور هفت باغ علوی از ساعت ۸ صبح روز ۲۲ بهمن از سمت کرمان ممنوع است.

محور کرمان-ماهان در روز ۲۲ بهمن مسدود است

۱۱:۳۰-نماینده مردم کرمان در مراسم افتتاحیه پروژه‌های فرودگاه‌های استان در فرودگاه آیت‌الله رفسنجانی گفت: استان کرمان به دلیل داشتن نقاط حادثه خیز زیاد از نظر تصادفات آمار بالایی دارد و این بسیار بد است که جاده‌های نامناسب برای ما این همه مرگ و میر به دنبال داشته باشند.

آمار بالای تصادفات در استان کرمان به دلیل جاده‌های نامناسب

۱۲:۰۰-پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در مراسم افتتاحیه پروژه‌های فرودگاه‌های استان گفت: خط مرحله دوم انتقال آب به شمال کرمان با ۴۷ هزار میلیارد تومان اعتبار به‌زودی آغاز می‌شود.

خط دوم انتقال آب به کرمان به‌زودی آغاز به‌کار می‌کند

۱۲:۰۸-وزیر راه و شهرسازی می‌گوید در بخش مسکن کرمان هیچ محدودیتی جز آب نداریم و یک و نیم سال است طرح مسکن ما بخاطر مساله آب مسکوت مانده است.

کمبود آب؛ تنها مشکل طرح‌های مسکن در کرمان

۱۲:۴۸-دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ماشین آلات، نهاده‌ها و آبیاری و نهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، شیلات و آبزیان ۲۸ بهمن در کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی در کرمان

۱۳:۴۶-رای نهایی پروژه «ساروج‌پارس» در قلب بافت تاریخی شهر کرمان که چند سالی مورد مناقشه فعالان میراث فرهنگی بوده و میان زمین و هوا مانده بود به نفع این پروژه صادر شد.

صدور رای نهایی به نفع «ساروج‌پارس»

۱۴:۵۹-کلنگ عملیات احداث ۴ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن تحت عنوان پروژه شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت ستاداجرایی فرمان امام و اداره کل راه و.شهرسازی شمال استان کرمان با حضور وزیر راه در کرمان به زمین زده شد.

کلنگ‌زنی عملیات احداث ۴ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در کرمان

۱۵:۵۷- سخنگوی علوم پزشکی کرمان اعلام کرد شهرستان سیرجان درگیر موج چهارم کرونا شده است. همچنین چهار شهرستان دیگر هم در آستانه ورود به موج چهارم هستند.

سیرجان درگیر موج چهارم کرونا| بافت، شهربابک، راور و زرند در خطر

۱۶:۱۲- با حکم شهردار کرمان، «سیدمرتضی حسینی»، به‌عنوان «سرپرست شهرداری منطقه سه کرمان» معرفی شد.

سرپرست جدید شهرداری منطقه سه کرمان منصوب شد

۱۶:۵۵-مشکلات خطوط ریلی و سرعت کم قطار‌های مسافربری در استان کرمان همچنان پابرجاست.

کندی قطار در کرمان؛ دغدغه‌ای پابرجا

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=64209
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.