انهدام باند سارقان خودرو در کرمان

رییس پلیس آگاھی استان کرمان از دستگیری دو سارق و سه مالخر که در قالب یک باند اقدام به سرقت خودروھای سواری که بیشتر از نوع پژو و پراید بوده‌اند، خبر داد.

به گزارش کرمان نو، سرھنگ یدالله حسن‌پور امروز ۲۴ فروردین ماه اظهار کرد: در پی اعلام وقوع چندین فقره سرقت خودرو پژو  ۴۰۵ و ۲۰۶ در مناطق مختلفی از شهر کرمان، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاھی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی شیوه و شگرد سارقان به سرنخ ھایی در رابطه با عاملان وقوع این سرقت ھا دست پیدا کردند.

وی افزود: در این رابطه ماموران خیلی زود موفق شدند سرکرده یک باند سرقت خودرو و ھمدست این متھم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند و در ادامه سه مالخر مرتبط با آن ھا نیز شناسایی و دستگیر شدند.

حسن‌پور با اشاره به اعتراف اعضای این باند به شش فقره سرقت خودروھای پژو ۴۰۵ ،۲۰۶ و پراید و تحویل خودروھای مسروقه به مالباختگان از شھروندان  خواست: وسایل نقلیه خود را به تجھیزات ایمنی مناسب مجھز و از مکان پارک آن ھا نیز سرکشی داشتھ باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=68313
1 نظر
  1. […] این متهم مشخص شد وی ۱۴ فقره انواع سرقت از جمله ۹ فقره سرقت خودرو ی پراید ۲ فقره سرقت مخزن آب و گازوئیل و ۲ فقره […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.