رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان خبر داد


کشف ۱۴ فقره انواع سرقت به ارزش اموال ۱۲ میلیارد ریال در کرمان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۱۴ فقره انواع سرقت به ارزش اموال ۱۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ یدالله حسن‌پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی افزایش سرقت خودرو به ویژه پراید در سطح شهر و با تلاش شبانه روزی کارآگاهان، اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند یک متهم هنگام رانندگی با یک دستگاه خودرو با پلاک خودرویی دیگر شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در سطح شهر کرمان دستگیر شد.

وی افزود: در بررسی خودروی متهم یک جلد سند مربوط به خودروی پرایدی که تحت تعقیب پلیس بود کشف و در اعترافات بعدی این متهم مشخص شد وی ۱۴ فقره انواع سرقت از جمله ۹ فقره سرقت خودرو ی پراید ۲ فقره سرقت مخزن آب و گازوئیل و ۲ فقره سرقت داخل خودرو و یک فقره سرقت منزل را با همدستی شخص دیگری انجام داده است.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری دیگر متهم و تعداد ۴ نفر مال خر مرتبط با این پرونده تصریح کرد: با توجه به سوابق و پرونده های موجود و بازسازی صحنه های سرقت، مالباختگان شناسایی و اموال مسروقه نیز تحویل آن ها شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به تحویل متهمان به مقامات قضایی از همشهریان درخواست کرد: به منظور پیشگیری از جرایمی نظیر سرقت خودرو از تجهیزات ایمنی و محافظتی استفاده کرده و در صورت مشاهده افراد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69460
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.