شب گذشته


جان‌باختن جوان در استخر ذخیره آب کشاورزی در ماهان

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از جان‌باختن یک نفر در استخر ذخیره آب کشاورزی خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از امور ارتباطات و اطلاع‌رسانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان ابراهیم بابایی ، گفت: امروز ٢٩ خرداد ماه در ساعت ١۶:٣٠ دقیقه از غرق شدن یک نفر در استخر ذخیره آب کشاورزی واقعه در شهر ماهان مطلع شدیم که بلافاصله تیم تخصصی امداد و نجات به همراه تجهیزات نجات غریق به محل حادثه اعزام شد.

بابایی در ادامه گفت: تیم امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به همراه نجات‌گران جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان و آتش‌نشانان شهر ماهان سریعا در محل حادثه حضور پیدا کردند و عملیات امداد و نجات را  در دستور کار قرار دادند.

مدیر‌عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات علت این حادثه را بی احتیاطی در شنای غیر مجاز در استخر ذخیره آب اعلام کرد و در ادامه گفت: فرد دچار حادثه شده با تلاش و جستجوی  آتش‌نشانان از عمق استخر ذخیره آب کشاورزی خارج شد اما متاسفانه جان خود را از دست داده بود.

بابایی اظهار کرد: متاسفانه علیرغم هشدارها و تذکرات مکرر که همواره در خصوص عدم ورود به استخرهای کشاورزی و سدهای خاکی به شهروندان می‌شود، برخی افراد بدون توجه به این نکات موجبات رقم خوردن چنین حوادث ناگواری را فراهم می‌آورند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی کرمان تصریح کرد: از مالکان اینگونه استخرها و مسئولان مربوطه درخواست داریم نسبت به نصب حفاظ و تابلو خطر برای اینگونه استخرها اقدامات لازم را انجام دهند و از مردم و بویژه جوانان می‌خواهیم که با توجه به خطرات موجود، به هیچ عنوان برای شنا، تفریح و یا هرکار دیگری وارد اینگونه استخرها نشوند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105684
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.