باهری مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خبر داد:


حال دانش‌آموزان در ۲ حادثه سرویس مدارس خوب است

مدیر روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش خبر داد: ۷ نفر از دانش آموزان بعد از حادثه سر کلاس درس حاضر شدند و تنها برای اطمینان از صحت و سلامت دانش‌آموزان به بیمارستان باهنر منتقل شدند و حال همه‌ی مصدومان مساعد است.

به گزارش کرمان‌نو، حال عمومی ۱۰ دانش آموز صدمه دیده از ۲ حادثه رانندگی استان کرمان مساعد است و ۷ نفر از این دانش‌آموزان بعد از حادثه سر کلاس در حاضر شدند. به گفته باهری، روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش استان کرمان این دانش آموزان مربوط به ۲ مدرسه امام علی(ع) و توحید بوده است که در حادثه اول یک ون و یک کوییک به هم برخورد کرده و ۵ نفر از ۸ نفر سرنشین داخل ون به بیمارستان باهنر منتقل شدند. او در خصوص حال عمومی دانش‌آموزان این حادثه می‌گوید: ۲ نفر از این دانش‌آموزان سر کلاس حاضر شدند و ۳ نفر دیگر توسط اولیا به خانه رفتند. حادثۀ دیگر در ساعت ۶:۵۴ در تقاطع خیابان امام‌جمعه با خیابان شهید نامدار محمدی گزارش شد که در پی برخورد ۲ سواری ۴۰۵ و پژو پارس که هر ۲ سرویس مدرسه بودند، صورت گرفته است.
باهری در این رابطه با تاکید بر اینکه در این حادثه صرفا درهای ۲ خوردو به هم برخورد کرده می‌گوید: حال عمومی ۵ دانش آموز این حادثه نیز مساعد است و همگی بر سر کلاس درس حاضر شدند.
جلسه کارگروه ماده ۱۸ جزو اساسی‌ترین مباحث سرویس‌های مدارس است، که طبق قانون با اعضای ۱ نفر نماینده آموزش‌وپرورش، ۱ نفر نماینده شهرداری و حسب مورد بخشداری و ۱ نفر نماینده انجمن اولیا و مربیان برگزار می‌شود و دبیر کارگروه نماینده آموزش‌وپرورش و دبیرخانه در ادارات آموزش‌وپرورش مستقر است. با این حال روابط عمومی آموزش‌وپرورش در این گفتگو تاکید دارد که صحت و سلامت راننده تحت نظارت شرکت است و شرکت تحت نظارت شهرداری است و آموزش‌وپرورش در این رابطه مسئولیتی ندارد. او البته معتقد است که ۳ تصادف در یک روز عدد بالایی نیست و شهر کرمان بالغ بر ۳۰۰ ماشین  سرویس‌دهی دارد.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=98478
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.