دادستان زرند جزئیات نزاع دیروز در زرند را تشریح کرد

دادستان زرند گفت: دو نفر در رابطه با نزاع عصر روز یکشنبه زرند بازداشت شده اند و ضارب پس از شلیک گلوله در صحنه تصادف فوت شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده ،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از بازداشت دو نفر در رابطه با نزاع مرگبار عصر دیروز در شهرستان زرند خبر داد و گفت: ضارب بلافاصله پس از شلیک گلوله بر اثر تصادف با یک کامیون کشنده در محور مواصلاتی منتهی به زرند کشته شده است.

حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده با اشاره به اینکه در نزاع  زرند یک نفر کشته و یک نفر مجروح شده است، اظهار داشت: بلافاصله پس از وقوع حادثه بازپرس ویژه قتل دادسرای زرند در محل حاضر و تحقیقات میدانی اولیه آغاز شد.

او بیان داشت:عصر  یکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ در محور زرند ـ راور، حوالی روستای باب تنگل، یک جوان به علت اختلاف مالی با اسلحه شکاری به طرف یک جوان دیگر، تیر اندازی می‌کند و پس از ارتکاب جرم و در حین فرار با یک تریلر کشنده در حال عبور از جاده اصلی تصادف می‌کند.

این مقام قضایی ادامه داد: جوان ضارب به شدت مجروح و بلافاصله به بیمارستان اعزام می‌شود که به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

او افزود: جوان دیگری که تیر به دست او اصابت کرده بود، مجروح و تحت درمان قرار گرفت و از مرگ نجات یافته است.

دادستان زرند ادامه داد: تحقیقات بیشتر در خصوص انگیزه وقوع این نزاع در دستور کار دادستانی قرار دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78777
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.