رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان کرمان:


در جرائم سایبری، قربانی با کلاهبردار همکاری می‌کند

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: نکته اصلی در وقوع جرایم سایبری، همکاری خود قربانی با کلاهبردار است به گونه‌ای که از روی عدم اطلاع یا ضعف دانش فضای مجازی، مورد سوء‌استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، سرهنگ محمدرضا رضایی در این رابطه بیان کرد: ارتقاء سطح سواد رسانه ای و دانش سایبری کاربران فضای مجازی از اولویت های سال جاری این پلیس است.

وی افزود: در کنار همه فرصت هایی که فضای مجازی در اختیار کاربران این حوزه قرار داده است، تهدیدات و آسیب هایی نیز در این زمینه وجود دارد که یکی از مهمترین این نهدیدات، جرایم سایبری هستند.

سرهنگ رضایی عنوان کرد: هدف و رویکرد اصلی پلیس فتا در سال جاری کاهش جرایم سایبری از طریق ارتقاء سطح سواد رسانه ای و دانش سایبری کاربران فضای مجازی با بهره گیری از تمام توان و ظرفیت این پلیس است.
رئیس پلیس فتای استان کرمان تصریح کرد: رویکرد دیگر این پلیس در راستای کاهش جرایم سایبری نیز تقویت پلیس فتا شهرستان هاست و هرچند عملکرد  پلیس فتا استان کرمان قابل تقدیر است اما باید به جایی برسد که در کشور حرف اول را بزند و ما تمام تلاش خود را در این زمینه به کار می گیریم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87070
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.