فرمانده انتظامی کهنوج خبر داد:


دستگیری ۲۲ سارق و کشف ۸۳ فقره سرقت در ایام نوروز در کهنوج

فرمانده انتظامی کهنوج از دستگیری 22 سارق و کشف 83 فقره انواع سرقت در نتیجه گشت‌زنی‌های هدفمند و پوشش نقاط جرم‌خیز این شهرستان در تعطیلات نوروز خبر داد. 

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، سرهنگ علی امیری در تشریح این خبر بیان کرد: با به‌کارگیری تمامی رده های عملیاتی این فرماندهی در ایام تعطیلات نوروز و با انجام گشت زنی های هدفمند در نقاط جرم خیز و یک سری تحقیقات میدانی ماموران انتظامی 22 نفر از سارقان را طی چندین عملیات دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف 83 فقره انواع سرقت و مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارقان بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ امیری با اشاره به دستگیری 11 خرده فروش و کشف مقادیری  انواع مواد مخدر گفت: به منظور انضباط بخشی ترافیکی در ایام نوروز نیز 45 دستگاه خودرو و 13 دستگاه موتورسیکلت متخلف به علت نداشتن مدارک رانندگی و انجام رفتارهای خطرساز توقیف و روانه پارکینگ شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج در پایان با بیان اینکه وقوع بیشتر سرقت ها به سبب عدم تجهیز به امکانات بازدارنده و ایمنی واقع شده اند گفت: پلیس بنا به وظیفه ذاتی در راستای پیگشیری و کشف جرائم به طور شبانه روزی تلاش می کند اما در این بین لازم است شهروندان نیز با مراقبت بیشتر از اموال شخصی خود یاریگر پلیس باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87067
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.