فوت یک کودک بر اثر سقوط در کانال فاضلاب | فرماندار جیرفت: دستگاه‌های متولی باید پاسخگو باشند

فرماندار جیرفت در رابطه با جان‌باختن یک کودک در اثر سقوط به کانال فاضلاب غیراستاندار در جیرفت گفت: همه دستگاه های متولی باید پاسخگوی علت این حادثه باشند و در برابر این اتفاق ناگوار با هیچ کس تعارف ندارم.

فرماندار جیرفت گفت: روز گذشته متاسفانه پسربچه 13 ساله تبعه خارجی ساکن جیرفت به علت سقوط به داخل کانال فاضلاب زندان جیرفت در بستر رودخانه ملنتی این شهر جان باخته است.

ابوذر عطاپور گفت: همه دستگاه های متولی باید پاسخگوی علت این حادثه باشند و در برابر این اتفاق ناگوار با هیچ کس تعارف ندارم.

او ضمن هشدار به مسئولان مرکز بهداشت، محیط زیست، اداره آبیاری و مسئولان زندان جیرفت از برخورد جدی با همه کسانی که اهمال کاری کرده اند، خبر داد و افزود: وقتی از سقوط این پسربچه داخل کانال فاضلاب متعلق به زندان جیرفت مطلع شدم باور کردنی نبود که با گذشت چندین سال متاسفانه وضعیت فاضلاب و زندان به این شیوه رها شده باشد و موجب داغدار شدن یک خانواده شود.

عطاپور اداره آبیاری را به عنوان متولی بستر رودخانه ها مورد خطاب قرار داد گفت: جای سوال و تعجب است چرا اداره آبیاری شهرستان جیرفت نسبت به این وضعیت تاکنون هیچ واکنشی نشان نداده و اگر مستندانی مبنی بر اخطار و یا هشدار به اداره زندان دارند باید ارائه دهند.

فرماندار جیرفت رییس شورای تامین شهرستان جیرفت همچنین مرکز بهداشت شهرستان جیرفت، محیط زیست ومسئولان زندان جیرفت را از جمله کسانی دانست که در این اتفاق دلخراش باید پاسخگو باشند.

او گفت: از مرکز بهداشت و محیط زیست نیز خواسته‌ام به صورت مستند پاسخگو باشند و گرنه برخورد جدی می‌شود و هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفته نیست.

عطاپور افزود: دفاع از حق و حقوق همه مردم وظیفه ام است و هیچ فرقی ندارد فرد جان باخته ایرانی باشد و یا اتباع خارجی.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=62792
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.