عامل تیراندازی و شرارت در جیرفت دستگیر شد

فرمانده انتظامی جیرفت گفت: فردی که در این شهرستان اقدام به تیراندازی، نزاع و درگیری و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان کرده بود، توسط مأموران پلیس امنیت عمومی دستگیر شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا محمدرضایی اظهار داشت: در پی وقوع چند مورد نزاع و درگیری، تیراندازی ایذای منجر به خسارت و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط فردی مسلح، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به مشخص بودن هویت متهم، مأموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

محمدرضایی تصریح کرد: در بررسی سوابق این متهم مشخص شد وی سوابق جرایمی از جمله سرقت، تخریب اموال خصوصی، درگیری با شهروندان، ایجاد رعب و وحشت و تیراندازی ایذایی منجر به خسارت را در پرونده خود دارد و به همین سبب نیز تاکنون متواری بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان با اشاره به اینکه دستگیری این فرد رضایتمندی مردم را به دنبال داشت، بیان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تأمین نظم و امنیت و ارتقا احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند و اجازه جولان به افراد هنجارشکن و قانون گریز را نخواهد داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77104
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.