فرمانده انتظامی رفسنجان: پرونده اسیدپاشی در دستور کار پلیس قرار دارد

فرمانده انتظامی رفسنجان با اشاره به حادثه اسیدپاشی به مردی ۳۹ ساله در منطقه بلوک هفت این شهرستان گفت: پرونده اسیدپاشی به این مرد به منظور روشن شدن ابعاد دیگر موضوع و دستگیری افراد خاطی در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفته است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدجواد آرامون با بیان اینکه شب گذشته در محدوده منطقه بلوک هفت شهرستان رفسنجان، یک مورد اسیدپاشی اتفاق افتاد افزود: در این حادثه ۲ موتورسوار ناشناس، زنگ منزل خانه ای را زده و بعد از باز شدن در توسط صاحب‌خانه که فردی ۳۹ ساله است، به سمت وی اسید پاشیده و متواری شدند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه اسید به صورت این مرد آسیب نرسانده و وی را از ناحیه گردن و سینه مورد دچار مجروحیت کرده است ادامه داد: وی در حال حاضر در یکی از بیمارستان های کرمان تحت مداوا است.

فرمانده انتظامی رفسنجان با اشاره به اینکه این فرد به کسی مظنون نیست اظهار داشت: پرونده اسیدپاشی در رفسنجان به منظور روشن ‌شدن ابعاد دیگر و دستگیری این افراد خاطی و ناشناس به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی توصیه کرد، مردم از باز کردن درب منزل بر روی اشخاص ناشناس خودداری کنند تصریح کرد: دوربین های این منطقه توسط پلیس آگاهی مورد بازبینی قرار گرفته و تا دستگیری متهمان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم بود.

سرهنگ آرامون تاکید کرد: پلیس اجازه بر هم زدن نظم و آرامش جامعه را به اشرار و مخلان نظم و امنیت نمی دهد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77797
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.