مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان خبر داد؛


فوت جوان افغانستانی بر اثر سقوط در چاه

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان از جان‌باختن یک جوان تبعه افغانستان به علت سقوط در یک چاه عمیق در محور ماهان – بم خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، ابراهیم بابایی با اشاره به اینکه یک جوان تبعه افغانستان به علت سقوط در یک چاه عمیق در محور ماهان – بم جان خود را از دست داد، گفت: این حادثه در ساعت ۷ و ۴۶ دقیقه صبح امروز، ۱۷ مهرماه رخ داد و محل آن، کیلومتر ۳ محور ماهان – بم بود.

 او افزود: ۲ تیم تخصصی امداد و نجات، فوراً پس از اطلاع‌یافتن از محل حادثه که از طریق تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ صورت گرفت، به همراه خودروهای مجهز به تجهیزات نجات سازمان آتش‌نشانی کرمان به محل حادثه اعزام شدند.

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان به فاصله تقریباً ۴٠ کیلومتری از ایستگاه‌های آتش‌نشانی تا محل حادثه اشاره کرد و ادامه داد: تیم‌های امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در کم‌ترین زمان ممکن در محل حادثه حضور پیدا کردند و عملیات امداد و نجات را باتوجه‌به ریزش مداوم دهانه چاه بامهارت انجام دادند.

او محصور نبودن دهانه چاه را از عوامل ابتدایی این حادثه دانست و بیان داشت: این فرد به دلیل بی‌احتیاطی در چاهی به عمق ۴۸ متر سقوط کرده و باتوجه‌به اینکه این فرد، دیشب دچار حادثه شده و به عمق چاه سقوط کرده بود، متأسفانه جان‌باخته و نیروهای نجاتگر سازمان آتش‌نشانی، پس از ۴٠ دقیقه تلاش، تنها توانستند، پیکر بی‌جان وی را از چاه خارج کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=109826
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.