دادستان اعلام کرد


قتل ۴ نفر در یکی از روستاهای شهرستان منوجان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان از قتل چهار نفر در یکی از روستاهای منطقه تیاب این شهرستان خبر داد و گفت: رد پای اختلافات شخصی در این پرونده وجود دارد و اعلام نتیجه قطعی منوط به دستگیری عاملان این جنایت است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، مصیب آسیابانی امروز ۲۳ مردادماه در تشریح این خبر افزود: مقتولان همگی مرد و اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های مجاور منوجان هستند که دو نفر از آنها پدر و فرزند و دو نفر دیگر نیز خواهرزاده یکی از مقتولان هستند.

 وی ضمن اشاره به این مطلب که این افراد روز گذشته با استفاده از سلاح جنگی به قتل رسیده‌اند، تصریح کرد: این درگیری در یک منطقه کوهستانی و صعب‌العبور و به‌دوراز منازل مسکونی روستا رخ‌داده و عامل یا عاملان قتل نیز متواری شده‌اند.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان ادامه داد: پرونده مربوطه در شعبه بازپرسی در حال رسیدگی و تلاش جهت شناسایی و دستگیری متهم یا متهمین این پرونده ادامه دارد.

 آسیابانی از مردم خواست از توجه به هرگونه شایعاتی خودداری کنند و دستگاه قضایی پس از بررسی‌های تخصصی و شناسایی عامل یا عاملان این جنایت، نسبت به اطلاع‌رسانی درباره جزئیات آن اقدام خواهد کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=107547
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.