مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان معرفی شد


سیدمهدی هاشمی جای کردستانی را گرفت

سیدمهدی هاشمی به جای محمدحسن کردستانی که سرپرستی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان را به عهده داشت به عنوان مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان کرمان معرفی شد.

به گزارش کرمان‌نو، صبح امروز ۲۳ مردادماه آیین معارفه سیدمهدی هاشمی، مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان کرمان و تکریم از خدمات محمدحسن کردستانی، سرپرست سابق این اداره کل با حضور صفدر کشاورز معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان، بخشی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، بیگ‌زاده، معاون استاندار و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان از خدمات کردستانی که بیش از هفت ماه سرپرستی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان را به عهده داشت، قدردانی کرد.

در این مراسم سیدمهدی هاشمی به عنوان مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان کرمان معرفی شد.

در این آیین محمدحسن کردستانی سرپرست سابق اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با بیان اینکه کاداستر اراضی ملی در استان کرمان تقریبا ۱۰۰ درصد انجام شده و در سند دار کردن اراضی کشاورزی پیشرفت‌های خوبی داشته است، اظهار داشت: بنده نیروی سازمان ثبت اسناد کشور هستم و خودم را سرباز نظام مقدس اسلامی می‌دانم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=107541
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.