در ساعت ۱۹ روز گذشته دوم دی‌ماه؛


مرگ یک مقنی بر اثر سقوط در چاه

معاون فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از جان‌باختن یک نفر مقنی، به علت سقوط در چاه در روستای محی‌آباد خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، جمشید حسینخانی با اشاره به جان‌باختن یک نفر مقنی، به علت سقوط در چاه، محل وقوع این حادثه را حوالی روستای محی‌آباد، اعلام کرد و گفت: بااطلاع از وقوع این حادثه در ساعت ۱۹ روز گذشته دوم دی‌ماه، فوراً تیم‌های تخصصی امداد و نجات به همراه خودروهای مجهز به تجهیزات نجات از ایستگاه شماره ۹ به محل حادثه اعزام شدند و فوراً بعد از رسیدن به محل حادثه، عملیات امداد و نجات را باتوجه‌به شرایط خاص و عمق زیاد چاه، آغاز کردند.

او علت اولیه این حادثه را بی‌احتیاطی در فرایند حفاری دانست و بیان داشت: متأسفانه این مقنی، در هنگام تاریکی شامگاهی مشغول به کار بوده که در چاه سقوط می‌کند و در عمق تقریباً ۱۰۰ متری، جان خود را از دست می‌دهد.

 معاون فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان بیان داشت: پس از تلاش بیش از ۲ ساعته آتش‌نشانان، به دلیل سقوط مقنی به عمق زیاد چاه، متأسفانه تنها پیکر بی‌جان این مقنی که تبعه کشور افغانستان بود، از چاه خارج شد.

 او به شهروندان توصیه کرد: در هنگام حفر چاه، تمام نکات ایمنی و احتیاطی را در نظر بگیرند و خصوصاً در هنگام تاریکی هوا، از هرگونه حفاری خودداری کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112658
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.