نمایندگی متخلف سایپا در رفسنجان پلمپ شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: یک واحد نمایندگی شرکت سایپا به دلیل عقد قراردادهای شخصی با افراد به منظور فروش خودرو از روز گذشته پلمپ شده است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، ایمان شهسواری در تشریح این خبر افزود: اخیرا تعدادی از افراد به دادگستری و دادستانی رفسنجان مراجعه کرده و اظهار داشته‌اند یکی از نمایندگی های سایپا اقدام به پیش فروش خودرو و انعقاد قراردادهای شخصی با افراد به منظور واگذاری خودرو کرده است و این در حالی است که تعدادی از قراردادهای پیش فروش و فروش مربوط به سال های 97، 98و 99 بوده و جدیدا نیز چندین قرارداد تنظیم شده است.

او اظهارداشت: با توجه به راه اندازی سامانه یکپارچه فروش خودور توسط وزارت صمت، فروش خودرو به صورت تنظیم قرارداد شخصی در نمایندگی‌ها فقط با مجوز شرکت مربوطه انجام می‌شود و شهروندان باید توجه داشته باشند که قرارداد با شخص –چه صاحب نمایندگی و چه کارمند نمایندگی- امکانپذیر نیست و هر فرد برای ثبت نام خودرو باید از طریق سامانه مربوطه اقدام کند.

دادستان شهرستان رفسنجان عنوان کرد: کارشناسانی از سوی شرکت خودروسازی مربوطه نیز به منظور بررسی موضوع به شهرستان رفسنجان آمده‌اند.

شهسواری در پایان اعلام کرد: فرد مذکور به دادسرا احضار شده و در حال حاضر ممنوع الخروج است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96232
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.