جزئیات قتل مرد میان‌سال در زرند تشریح شد


هویت قاتل حادثه یزدان‌شهر شناسایی شده است

به گزارش «کرمان نو» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از وقوع یک فقره قتل در بخش یزدان‌آباد زرند خبر داد و گفت: هویت قاتل شناسایی شده و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری متهم صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از وقوع یک فقره قتل در بخش یزدان‌آباد زرند خبر داد.
به گزارش «کرمان نو» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از وقوع یک فقره قتل در بخش یزدان‌آباد زرند خبر داد و گفت: هویت قاتل شناسایی شده و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری متهم صادر گردیده است.
رضا یعقوبی ادامه داد: شامگاه ۱۳ شهریور، فردی که از مجرمین سابقه‌دار، ضمن داشتن اختلافاتی از گذشته، با انگیزه‌ای نامشخص و با سلاح شکاری اقدام به قتل یک مرد کشاورز میان‌سال در بخش یزدان‌شهر می‌کند.
این مقام قضایی افزود: پس از اطلاع از وقوع قتل و در لحظات اولیه حادثه، جهت بررسی موضوع دستور اعزام بازپرس و کارآگاهان پلیس آگاهی به محل قتل صادر شد.
او افزود: باتوجه‌به متواری بودن قاتل، انگیزه وی همچنان نامشخص است، اما حسب بازجویی‌های صورت‌گرفته از مطلعین، پیش از وقوع قتل نیز میان قاتل و مقتول اختلافاتی وجود داشته و در شب حادثه، در پی درگیری لفظی و با شلیک گلوله، مقتول از ناحیه سینه دچار جراحت شده و متأسفانه در دم فوت می‌کند.
دادستان زرند تصریح کرد: با حضور مقامات قضایی، عوامل انتظامی اقدامات لازم جهت شناسایی محل اختفای قاتل در حال پیگیری و انجام است که با وصول اطلاعات و اخبار غیر مانع از محرمانه بودن روند تحقیقات، اطلاع‌رسانی لازم به عمل خواهد آمد.
دادستان زرند در پایان با تأکید بر عدم توجه شهروندان به شایعات افزود: تحقیقات در خصوص قتل انجام شده و زوایای پیدا و پنهان آن در حال انجام است، و شهروندان ضمن خودداری از دامن‌زدن به شایعات می‌توانند اطلاعات مستند خود را به مراجع انتظامی شهرستان، گزارش نمایند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108519
2 نظرات
  1. علی ال جی می گوید

    سلام از فامیلهای نزدیک و عزیز ما بود روحش شاد

    خونش الکی ریخته شد
    قاتل باید اعدام بشه

  2. ایراندوست می گوید

    کل ایران شده افغانستان …در هر کجای ایران مخصوصان تهران و کرج و رفسنجان و زرند و کرمان و حتی استان فارس در بعضی نقاط جمعیت اتباع غیرمجاز بیشتر از شهروندان ایرانی همان شهر هستش و روزانه جرم و چنایات بسیارزیادس از سوی این افراد ناشناس و غیرمجاز صورت میگیرد و به لطف ویاری برادران زحمت کش و بدون شرافت شوتی سوار و قاچاقچی و با اسم جعلی و قلابی دیگری از این شهر به ان شهر و یا از ایران خارج میشوند .مطمعن باشید اگر فکری اساسی برای این موضوع اتباع بیگانه و غیرمجاز نشود مطمعن باشید در اینده ای نزدیک شاهد یک فاجعه بزرگ و غیرقابل جبران و صدهابرابر بدتر خواهیم بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.