رئیس اورژانس کرمان خبر داد


وزیر ورزش درحال انتقال به کرمان است | حال عمومی ۲ نفر مساعد نیست

رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد که سید حمید سجادی وزیر ورزش در نتیجه سانحه بالگرد در شهرستان بافت دچار خونریزی مغزی شده و کار انتقال وی از بافت به مراکز درمانی کرمان در حال انجام است.

استاندار کرمان گفته بود که بالگرد حامل وزیر ورزش در نتیجه سانحه هنگام نشستن در ورزشگاه بافت صدمه دیده و حال بیشتر آنان مساعد است و در بیمارستان بافت تحت درمان قرار دارند.

محمد‌مهدی فداکار اظهار داشت: بالگرد یکبار می‌نشیند بعد بلند می‌شود که موقع دوم برای نشستن دچار سانحه می شود و علت در دست بررسی است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این خصوص گفت: بالگرد هلال احمر کرمان حامل وزیر ورزش و جوانان در سفر به شهرستان بافت حین نشستن در یک ورزشگاه سقوط کرد و این حادثه ۱۶ مصدوم (سرنشین و کادر پروازی) برجای گذاشت.

محمد امیرخانی افزود: این بالگرد از ارتفاع ۱۰ تا ۱۵ متری حین فرود دچار سانحه شد و بالگرد سقوط کرد.

وی اظهار داشت: چهار نفر کادر پرواز و تعدادی همراهان وزیر بودند که در این حادثه تعدادی از آنان مصدوم شدند و به بیمارستان بافت منتقل شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و نماینده بافت در مجلس و جمعی از معاونان و مسئولان وزارت ورزش در این پرواز حضور داشتند. رئیس اورژانس کرمان درگذشت اسماعیل احمدی مشاور وزیر و مدیرکل وزارتی وزارتخانه را تایید کرد.

3 نفر از جمله وزیر ورزش در حال انتقال به بیمارستان کرمان هستند

رئیس اورژانس کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: قرار است حمید سجادی با آمبولانس به کرمان یا سیرجان منتقل شود تا مراحل درمانی روی او به سرعت آغاز شود.

اشکان موسوی، سخنگوی سازمان هلال احمر درباره حادثه سقوط بالگرد هواپیمای حامل وزیر ورزش و هیات همراهش در شهرستان بافت، اظهار داشت: متاسفانه حوالی ساعت 15:40 یکی از بالگردهای ما در منطقه بافت هنگام فرود در زمین ورزشی بافت دچار سانحه شد. این بالگرد 16 سرنشین داشت. 4 نفر از همکاران ما که شامل خلبان، کمک خلبان و 2 نفر از کادرفنی بودند به همراه 12 عزیز دیگر داخل بالگرد بودند. متاسفانه اسماعیل احمدی، مدیرکل حوزه ریاست وزارت ورزش و جوانان در این حادثه فوت شدند.
سخنگوی سازمان هلال احمر افزود: حمید سجادی درحال حاضر در حال انتقال به بیمارستانی در کرمان است. این حادثه 16 مصدوم داشت که یک نفر فوت کرد، حال عمومی 2 نفر مساعد نیست و سایر عزیزان در بیمارستان هستند. 3 نفر از جمله وزیر ورزش در حال انتقال به بیمارستان کرمان هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=101760
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.